اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تلاش ۴۰۰ شبکه فارسی‌زبان برای تاثیرگذاری بر افکار ملت ایران

رئیس شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به اینکه حدود ۴۰۰ شبکه تلویزیونی خارجی به زبان فارسی در حال فعالیت و به دنبال مسلط شدن بر افکار عمومی مردم هستند، گفت: در شرایط سخت امروز باید با توجه به دستور «جهاد تبیین» مقام معظم رهبری جلوی دشمنان در عرصه رسانه ایستادگی کرد.

تلاش ۴۰۰ شبکه فارسی‌زبان برای تاثیرگذاری بر افکار ملت ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسین صفارهرندی شب گذشته در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با بیان اینکه کارنامه کشور طی سال‌های بعد از انقلاب تلخی و شیرینی کم ندارد، اظهار کرد: نباید حرف برخی از عناصر که فقط حرف و برداشت خودشان را از جریانات حق می‌دانند، باور کنیم.

وی اضافه کرد: تولیدات کشور ما در 10 سال گذشته کاهش یافته است و به گفته رئیس جمهور در حال حاضر تقاضا از سوی کشورهای خارجی از مقدار تولیدات ما بیشتر است.

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام خاطرنشان کرد: اراده‌ای که در مرکزیت دولت فعلی وجود دارد از جنس اراده مردمی است و نگاه این دولت معکوس نبوده بلکه همسو با نگاه مردم ایران است.

وی تاکید کرد: دشمنان ما بسیار ضعیف و کوچک‌تر از آنند که ما از آن‌ها ترسی داشته باشیم. مردم و جوانان ما مقابل آن‌ها به ویژه آمریکا که شیطان بزرگ است، با ایمان به خدا همیشه قدعلم کرده‌اند و قدرتمندانه راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهند داد.

رئیس شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به اینکه حدود ۴۰۰ شبکه تلویزیونی خارجی به زبان فارسی در حال فعالیت و به دنبال مسلط شدن بر افکار عمومی مردم هستند، تصریح کرد: دشمن امروز با اقدامات گسترده ای که در فضای رسانه ای انجام می‌دهد می‌خواهد ما را زمین بزند و باید با توجه به دستور «جهاد تبیین» مقام معظم رهبری جلوی دشمنان در رسانه ایستاد.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول