اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

ملی‌پوش سابق: حال بسکتبال خوب نیست/ نباید اشتباهات گذشته تکرار شود

ملی پوش سابق کشورمان گفت: بسکتبال شرایط خوبی ندارد و باید کمک کنیم تا حال این رشته خوب شود.

ملی‌پوش سابق: حال بسکتبال خوب نیست/ نباید اشتباهات گذشته تکرار شود

آرن داودی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایطش اظهار داشت: حدود 10 روزی بود که کرونا گرفته و در هتل قرنطینه بودم. قطعا از لحاظ بدنی ضعیف تر شده‌ا و باید پس از منفی شدن تست ها، تمرینات را شروع کنم. متاسفانه شرایط کل کشور از لحاظ کرونا خوب نیست و این باعث نگرانی می‌شود.

وی در مورد انتخابات بسکتبال که قرار است 20 بهمن برگزار شود، گفت: امیدوارم کسی انتخاب شود که بداند مشکلات این رشته چیست و در صدد حل آنها بربیاید؛ نه اینکه فقط بیاید و ریاست کند. بسکتبال به کسی نیاز دارد که مدیریت کرده و شرایط را تغییر دهد.

ملی پوش سابق ادامه داد: بسکتبال حضور در المپیک و جام جهانی را تجربه کرده و چندین بار نیز قهرمان آسیا شده و افتخارات کمی ندارد. هرکسی می‌آید باید از این ظرفیت و پتانسیل به خوبی استفاده کند. اگر رئیس قبلی ماند که نباید اشتباهات گذشته را تکرار کند و اگر هم رئیس جدید آمد، امیدوارم از صفر شروع نکند.

بازیکن مهرام تاکید کرد: در حال حاضر بسکتبال ما شرایط خوبی ندارد و این را می‌توان از نحوه برگزاری مسابقات فهمید. اینکه در وسط فصل فرمت مسابقات تغییر می‌کند، اصلا خوب نیست و در هیچ کجای دنیا نمی‌توانید این موضوع را ببینید. 

وی با اشاره به اینکه همه در موفقیت‌ها و شکست‌های بسکتبال دخیل هستیم، گفت: به اصطلاح یک سفره‌ای پهن است و همه از بازیکن، مربی و مدیر در آن حضور داریم و اگر یک نفر کم کاری کند، ضررش به همه می‌رسد. هرکسی هر کمکی می‌تواند باید انجام دهد تا این سفره پر رونق باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول