تفاهم نامه متروی تهران و سازمان میادین میوه و تره بار
تفاهم نامه متروی تهران و سازمان میادین میوه و تره بار جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان منعقد شد.
به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، تفاهم نامه بین شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و سازمان میادین میوه و تره بار امروز در ساختمان مرکزی شرکت بهره برداری مترو تهران جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان برگزار شد. بر اساس این تفاهم نامه قرار است تعاملی میان دوطرف ایجاد شود و بررسی ایجاد غرفه به میادین تره بار در مترو در دستور کار قرار گیرد. مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در مراسم امضای تفاهم نامه گفت: یکی از نیازهای شهروندان تهرانی تامین کالا و اقلام مصرفی است. مهدی شایسته اصل با اشاره به اینکه روزانه حدود ۲ تا ۳ میلیون سفر در متروی تهران انجام میشود افزود: این عامل می تواند زمینه ای را برای ایجاد یک کار مشترک فراهم کند تا انشالله با کمک همکارانمان در سازمان میادین میوه و تربار بتوانیم در بحث معیشتی نیز به مردم ارائه خدمت کنیم. وی تصریح کرد: سازمان میادین میوه و تره بار در این قضیه رویکرد جدیدی را ارائه داده است که در آن اقلام با قیمت بسیار مناسب و به دور از حضور دلال ها به دست شهروندان برسد. وی با اشاره به اینکه در فاز اول غرفه های سازمان میوه و تره بار در 30 ایستگاه مترو ایجاد می شود گفت: از فردا با بررسی فضای ایستگاههای مترو، مکانهایی که برای مردم دسترسی راحت تری را دارد شناسایی و در اختیار این سازمان قرار میدهیم. شایسته اصل خاطر نشان کرد: امیدواریم تا شب عید بتوانیم 30 ایستگاه را مشخص کنیم.
به جهت نوع فضایی که وجود دارد و محدودیتهایی که در تهویه هوا هست قرار است که شرایط عرضه کاملا مناسب باشد و ما شرایط را طوری فراهم کنیم که سلامت حداکثری همکاران خودمان و شهروندانی که خرید میکنند فراهم شود بنابراین نحوه توزیع و نوع بسته بندی متفاوت و بهتر از گذشته خواهد بود در ادامه ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: تعامل خوب و همدلی که برای استفاده از ظرفیت های مشترک شهرداری تهران انجام شد ارزشمند است. وی با اشاره به اینکه این کار در راستای سیاست عرضه مستقیم محصولات و کالاهای اساسی در تهران، انجام می شود افزود: ایستگاه های مترو از نظر من یکی از مکانهای بسیار خوب برای عرضه این محصولات است. وی تصریح کرد: در فاز اول این تفاهمنامه، کالاهای اساسی مانند قند، شکر و روغن در ایستگاه های مترو با قیمت مصوب عرضه می شوند و در فازهای بعدی اقلام دیگر مانند میوه با شرایط خاص و مناسب ایستگاه هاب مترو عرضه خواهد شد. وی در ادامه از روحیه خوب مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو و همکارانی که در این راه همکاری کردند تشکر کرد و گفت: این تازه شروع کار است. فصاحت خاطرنشان کرد: به منظور رعایت حال مردم و مسافران در ماه های پایانی سال و ایام ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی را با کمترین قیمت و بدون واسطهگری عرضه میکنیم. انتهای پیام/.
15:22 - 13 بهمن 1400