اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

افتتاح 8 طرح صنعتی و معدنی همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: تعداد 8 طرح صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری ۵ هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۴۰۰ در استان افتتاح می‌شود,

افتتاح 8 طرح صنعتی و معدنی همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «عباس جرجانی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی امروز در نشست خبری گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: تعداد هشت طرح صنعتی و معدنی ملی و استانی با سرمایه‌گذاری ۵ هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۴۰۰ در استان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به شش طرح صنعتی و معدنی قابل افتتاح استانی در دهه فجر افزود: واحد احیای مستقیم کارخانه فولاد قائنات با سرمایه‌گذاری ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۴۰۰ نفر و واحد فرآوری معدن طلای شادان با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۳۴۰ نفر از جمله مهم‌ترین طرح‌های ملی آماده افتتاح در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی تصریح کرد: طرح احداث واحد فرآوری طلای هیرد با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۵۰ نفر، دیگر طرح مهم استان در سطح ملی است.

جرجانی گفت: تولید پودر باریت و بنتونیت درین کاشان با سرمایه‌گذاری 15 میلیارد تومان و اشتغال ۳۰ نفر، معدن هماتیت و مس سولفیدی مس اکسیر و بهره‌برداری از معدن منیزیت سپیدان سه طرح دیگر استان در سطح ملی است.

وی یادآور شد: طرح تولید تینرهای نیتروسلولزی و تینرهای روغنی با سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد تومان و اشتغال ۹ نفر یکی از طرح‌های استانی است که در طبس افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت: تولید فیلتر هوای خودرو با سرمایه‌گذاری یک‌میلیارد تومان و اشتغال ۵ نفر از دیگر طرح‌هایی بوده که در فردوس افتتاح می‌شود.

جرجانی افزود: افتتاح طرح‌های صنعتی و معدنی استان در دهه فجر سال جاری در مجموع زمینه اشتغال مستقیم بیش‌از یک‌هزار نفر را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول