اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

علی دهباشی پور سرپرست بهزیستی قزوین شد

با حکم رئیس سازمان بهزیستی کشور علی دهباشی پور به‌عنوان سرپرست بهزیستی استان قزوین منصوب شده و مراسم معارفه او در قزوین برگزار شد.

علی دهباشی پور سرپرست بهزیستی قزوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با ابلاغ حکمی از سوی علی محمد قادری؛ معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور سرپرست بهزیستی استان قزوین، معرفی شده و از تلاش‌های علیرضا وارثی که قبلا این مسئولیت را به عهده داشت تقدیر شد.

اصغر کاظمی معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: این سازمان برای خدمات رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف خود باید از تشکیلات دولت خارج و به شکل هیئت امنایی اداره شود.

وی اظهار کرد: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم چندین محور بنیادی و اساسی طرح شده و مدیران زیرمجموعه همه تلاش خود را می‌کنند که آن‌ها را در همه شعوب مدیریتی و کارشناسی را اجرایی کنند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور افزود: مهم‌ترین شاخص دولت فعلی مردمی بودن آن است و بهزیستی به تاسی از آن تلاش می‌کند این صفت برجسته را در حوزه کاری خود محقق کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیری که در این دولت کار می‌کند باید میدانی باشد و در بین آحاد جامعه هدف حضور پیدا کند،  حضور میدانی مدیران بهزیستی در استان‌ها نیز با هدف حل بهتر مسایل و مشکلات جامعه هدف این دستگاه مورد تاکید قرار دارد.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول