اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

از پیست چوبی تا ساختمان فدراسیون؛ وقتی دغدغه‌های دوچرخه سواری زیاد می‌شود

سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری می‌گوید: قبلا دغدغه پیست چوبی را داشتیم، اما حالا ساختمان فدراسیون نیز به آن اضافه شده است.

از پیست چوبی تا ساختمان فدراسیون؛ وقتی دغدغه‌های دوچرخه سواری زیاد می‌شود

محمود وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت فدراسیون دوچرخه سواری و برگزاری انتخابات آن اظهار داشت: ما اساسنامه فدراسیون را به اتحادیه جهانی ارسال کردیم و منتظریم که آنها تایید کنند. در صورتی که تایید شود، مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم می‌کنیم و دوچرخه سواری از این وضعیت چه کنم، چه کنم در می‌آید.

وی ادامه داد: در حال حاضر فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود و قطعا در این دوران اسپانسری هم جلو نمی‌آید، چون از آینده مطمئن نیست. البته در همین دوران ما منابع خوبی را جذب کردیم و توانستیم تمام اردوهای خود را در شهرهای مختلف برگزار کنیم.

سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این سوال که وضعیت ساختمان فدراسیون به کجا رسید، گفت: این قصه سر دراز دارد و فکر نمی‌کنم به این زودی‌ها کاری برای آن انجام شود. باید یک تصمیم اساسی از سوی وزارت ورزش گرفته شود و با توجه به محدودیت‌های مالی فعلا باید منتظر بمانیم.

 

وفایی ادامه داد: دوچرخه سواری قبلا دغدغه تجهیزات و پیست چوبی را داشت که هیچگاه عملی نشد و حالا ساختمان اداری فدراسیون نیز به آن اضافه شد. تاکنون 50 درصد ساختمان کارش انجام شده اما فکر می‌کنم برای تکمیل آن 6، 7 میلیارد دیگر بودجه نیاز است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول