اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

انسداد ۷۲۰ راه روستایی لرستان به دلیل بارش برف و کولاک/ تردد در الیگودرز تنها با زنجیرچرخ

مدیرکل مدیریت بحران لرستان از مسدود شدن ۷۲۰ راه روستایی استان طی شبانه‌روز گذشته به دلیل بارش برف و کولاک خبر داد و گفت: بیشتر راه‌‌های روستایی شهرهای الیگودرز، دلفان، بروجرد و خرم‌آباد در حال حاضر مسدود هستند.

انسداد  ۷۲۰ راه روستایی لرستان به دلیل بارش برف و کولاک/ تردد در الیگودرز تنها با زنجیرچرخ

مهدی پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به بارش برف و باران در اغلب محورهای لرستان، اظهار کرد: از شب گذشته شاهد بارش باران و برف در بسیاری از نقاط استان هستیم که این بارندگی‌ها همچنان در سطح برخی محورها همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای اصلی استان باز است، با این وجود تردد در جاده‌های الیگودرز به دلیل بارش برف و لغزندگی تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان از مسدود شدن ۷۲۰ راه روستایی استان طی شبانه‌روز گذشته به دلیل بارش برف و کولاک خبر و ادامه داد: بیشتر راه‌‌های روستایی شهرهای الیگودرز، دلفان، بروجرد و خرم‌آباد در حال حاضر مسدود هستند.

پازوکی بیان داشت: تردد در آزادراه خرم_زال نیز بدون هیچ‌گونه مشکلی برقرار است.

وی از شهروندان و رانندگان لرستان درخواست کرد ضمن پرهیز از رفت‌وآمدهای غیرضروری، در صورت تردد در محورهای برف‌خیز استان حتما از زنجیرچرخ استفاده کنند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول