اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

احداث پردیس سینمایی همافران در نوشهر

مراحل ساخت پردیس سینمایی مجموعه تجاری همافران نوشهر پس از توافقات تکمیلی حوزه هنری مازندران و شهرداری نوشهر کلید خورد.

احداث پردیس سینمایی همافران در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، طی نشستی در شهرداری این شهرستان، توافقنامه مشارکت دو مرکز جهت ساخت پردیس سینمایی مجموعه همافران امضا شد.

گفتنی است در این دیدار با حضور شهردار نوشهر، معاونان وی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نوشهر، رئیس حوزه هنری مازندران، مدیر امور سینمایی‌ حوزه ساخت و تجهیز سینما و پردیس هنری مازندران و هیئت همراه، ابعاد مختلف همکاری و مشارکت در احداث سینمای سه سالنه در مجموعه تجاری  همافران مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و  در نهایت سند توافقنامه مذکور توسط رئیس حوزه هنری مازندران و شهردار نوشهر امضا شد.

مهدی معصومی‌گرجی در این بازدید ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نهضت سینماسازی و بروزرسانی امکانات و تجهیزات سینماها گفت: حوزه‌هنری از متولیان ساخت پردیس سینمایی در کشور است و ما در مازندران ضمن رایزنی با شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها، جذب بخش خصوصی و دیگر مراکز به دنبال زمینه‌هایی برای احداث پردیس‌های سینمایی در شهرهای مختلف استان هستیم.

همچنین مقرر گردید موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز (وابسته به حوزه هنری) که مسؤولیت اداره و احداث سینما و پردیس سینمایی در سطح کشور را عهده‌دار است مراحل ساخت پردیس یاد شده را از هفته آینده در نوشهر آغاز کرده و در زمانبندی ۴ ماهه به بهره برداری برساند.

*احداث سینمای چند سالنه برای نوشهر یک ضرورت است
عباس‌علی شیرینی همپا ضمن همراهی با رئیس و مدیر امور سینمایی‌ حوزه هنری مازندران در مجتمع همافران نوشهر و بازدید از محل احداث پردیس سینمایی از ضرورت فعالیت‌های فرهنگی در این شهر گفت.

 عباس‌علی شیرینی همپا ضمن قدردانی از پیگیری حوزه هنری مازندران جهت احداث سینمای چند سالنه در نوشهر، این رخداد را با توجه به وضعیت جمعیت جوان و مسافر پذیری نوشهر امری لازم برشمرد.

وی همراهی تیم شورای اسلامی نوشهر را در تصویب این کار، ارزنده قلمداد کرد و افزود: مجموعه مسؤولان شهری، همفکر و همصدا بر آن شدیم جهت پاسخ به یکی از مهمترین نیازهای فرهنگی شهر، از پروژه پردیس سینمایی همافران حمایت کنیم.

به گزارش فارس؛ پردیس سینمایی همافران نوشهر در مجموعه تجاری همافران با ظرفیت ۱۸۰ نفر در سه سالن توسط موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز وابسته به حوزه هنری طی زمانبندی ۴ ماهه احداث خواهد شد.

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول