اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ادعای ضد و نقیض رسانه انگلیسی؛ آرسنال در لحظات آخر به طارمی پیشنهاد داد

رسانه انگلیسی خبر داد که آرسنال در لحظات آخر پنجره نقل و انتقالاتی به طارمی پیشنهاد داد.

ادعای ضد و نقیض رسانه انگلیسی؛ آرسنال در لحظات آخر به طارمی پیشنهاد داد

به گزارش خبرگزاری فارس، پنجره نقل و انتقالات زمستانی بامداد امروز ساعت 2 و نیم به پایان رسید و تیم‌ها توانستند برای نیم فصل دوم ترکیب خود را تقویت کنند.

در این میان آرسنال نیز که به دنبال ولاهوویچ و گویمارش بود نتوانست هیچ کدام از آنها را خریداری کند و به همین علت در لحظات پایانی تمام توان خود را گذاشت تا بتواند جانشین اوبامیانگ را به لندن بیاورد.

سایت tbrfootball که رسانه گمنامی در انگلیس است گزارش داد که آرسنال در لحظات آخر به طارمی پیشنهاد قرضی ارائه کرد ولی با این حال نتوانست ستاره کشورمان را به لندن بیاورد. توپچی‌ها در دقایق پایانی پنجره زمستانی به بازیکنی که 50 میلیون پوند قیمت فسخ قراردادش است، پیشنهاد ارائه کردند.

نکته جالب البته چیز دیگری است که در متن این خبر در خصوص منبع به سایت  CBS ارجاع می‌دهد. در صورتی که در اصل خبر CBS چیزی نوشته نشده که آرسنال در دقایق پایانی برای طارمی پیشنهاد ارائه کرد. CBS نوشت که برای جانشینی اوبامیانگ در این روزها آرسنال به طارمی پیشنهاد داد ولی نتوانست او را به خدمت گیرد. 


متن خبر CBS که اشاره به پیشنهاد آرسنال در یک ماه اخیر برای جذب طارمی دارد

طارمی در این فصل در پورتو ماندنی خواهد بود و باید دید چه نمایشی در نیم فصل دوم از خود به جا خواهد گذاشت. آیا او می‌تواند این فصل با پورتو قهرمان پرتغال شود؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول