اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

استمرار بارش برف در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری/ گردنه شاه‌منصوری مسدود شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به استمرار بارش برف در کلیه محورهای مواصلاتی استان گفت: در حال حاضر در میان مسیرهای اصلی و شریانی استان فقط گردنه شاه‌منصوری مسدود شده‌ است.

استمرار بارش برف در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری/ گردنه شاه‌منصوری مسدود شد

حامد ایرج‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر در بیشتر محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری بارش سنگین برف را شاهد هستیم اما با آماده‌باش ۴۵۰ نیروی راهداری از ۲۴ ساعت گذشته و اجرای عملیات‌های مکرر برف‌روبی توسط بیش از ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین توانسته‌ایم تمامی محورهای اصلی و شریانی استان را باز نگهداریم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: تنها مسیر مسدود شده فعلی گردنه شاه‌منصوری است که به دلیل بارش سنگین برف و نبود دید مناسب برای رانندگان تا اطلاع ثانوی عبور و مرور از این گردنه امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه اولویت بازگشایی راه‌های اصلی و شریانی است و سپس پرسنل راهداری مشغول باگشایی مسیرهای روستایی خواهند شد، اظهار داشت: در حال حاضر در گردنه‌های چری، شاه‌منصوری، عسل‌کشان و محورهای مواصلاتی ۱۰ شهرستان استان بارش برف وجود دارد لذا از همه شهروندان خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت لزوم زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول