اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

حمایت ویژه ضرغامی از هنرمندان استان های محروم در نمایشگاه صنایع دستی

معاون صنایع دستی کشور گفت: حمایت‌های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شرایطی را فراهم کرد تا هنرمندان استان‌های محروم برای شرکت در نمایشگاه امسال انگیزه بیشتری داشته باشند.

حمایت ویژه ضرغامی از هنرمندان استان های محروم در نمایشگاه صنایع دستی

به گزارش خبرنگار صنایع دستی خبرگزاری فارس، پویا محمودیان در حاشیه سی و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اظهار داشت: نمایشگاه سی‌وپنجم با حضور گسترده ۳۱ استان برگزار شد و خوشحالیم که می‌بینیم در تمامی فضاهای استان‌ها حضور پررنگ صنعتگران دیده می‌شود.

وی افزود: توانمندان ساکن شهرها و روستاهای شناخته‌شده در سطح ملی و جهانی در حوزه صنایع‌دستی نسبت به این نمایشگاه اقبال ویژه داشتند و حمایت‌های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شرایطی را فراهم کرد تا هنرمندان استان‌های محروم برای شرکت در این رویداد انگیزه بیشتری داشته باشند. 

وی بیان کرد: امسال با تأسی از شعار دولت مبنی بر نخبه‌گرایی و حمایت از نخبگان به دستور وزیر میراث‌فرهنگی حضور اساتید در بخش نام‌آوران بیشتر شد.
محمودیان در پایان گفت: امیدواریم پس از این نمایشگاه، با شروع سال ۱۴۰۱ و بهتر شدن شرایط کرونایی باز هم شاهد بازگشت رونق به کسب و کارهای بیش از اندازه آسیب‌دیده ناشی از کرونا باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول