اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

پاراکمانداران چه مشکلاتی برای تمرین دارند؟/تجهیزات دغدغه ورزشکاران تیروکمان+عکس

ملی‌پوشان تیراندازی با کمان کشورمان امروز از دغدغه و مشکلات خود به رئیس کمیته ملی المپیک گفتند.

پاراکمانداران چه مشکلاتی برای تمرین دارند؟/تجهیزات دغدغه ورزشکاران تیروکمان+عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه بازدیدهای خود از اردوهای ملی‌پوشان امروز به اردوی تیراندازی با کمان رفت.

بهزاد پاکزاد سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: یک رکوردی را برای ورود به اردوی ملی را در نظر گرفتیم که چند کماندار جوان توانستند به اردوی ملی راه پیدا کنند. ما قول مدال‌آوری در بازی‌های کشورهای اسلامی را دادیم.

کهتری سرمربی پارا تیروکمان در این بازدید گفت: ما درخواست حمایت بیشتر داریم و اینکه دست شعبانی بهار باز باشد تا حمایت هایش را بیشتر کند. خوابگاه های ما دو مشکل اساسی دارند یکی اینکه آسانسور و بالابر نیاز داریم و سیستم‌های بهداشتی آن مناسب ویلچری ها شود.
غلام‌رضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیروکمان هم در این بازدید، خاطرنشان کرد: ۶۶۰ امتیاز برای مردان و ۶۵۰ امتیاز نیز برای بانوان در نظر گرفته‌ایم تا با توجه کیفی سازی این رنج رکورد در نظر گرفته شود. بنابراین محدودیت و ممنوعیتی برای ورود به اردوی ملی وجود ندارد.

سیدرضا صالحی‌امیری گفت: شرایط کشور سخت و تقاضا زیاد است. برای تجهیزات کمک می‌کنیم و این وظیفه ماست. یکی از امیدهای ما برای بازی‌های آسیایی تیراندازی با کمان است و این رشته در هانگژو و المپیک پاریس خواهد درخشید. ما هم کمک می‌کنیم مشکلاتی که هست برطرف شود. از جوانگرایی هم باید حمایت کرد و تصمیم رئیس فدراسیون شجاعانه بود.

اسماعیل عبادی سرمربی کامپوند کشورمان، گفت: ما ۲ مسابقه آسیایی و جهانی را برای آمادگی جهت حضور در بازی‌های آسیایی خواهیم داشت اما به خاطر شرایط مالی شاید اعزام‌ها سخت باشد.

راحله فارسی ملی‌پوش کامپوند کشورمان درباره عدم تجهیزات لازم صحبت‌هایی مطرح کرد.

امیر کاظم‌پور در حاشیه این بازدید، عنوان کرد: ما ورزش تجهیزاتی هستیم و خیلی هزینه می‌کنیم اما در پاداش‌هایی که می‌گیریم کم است و همه آن هزینه می‌شود. رشته‌ها باید جداگانه دیده شوند و زحمات همه دیده شوند. برنز آسیا شخصا برای من ۱۰۰ میلیون هزینه داشت و نمی‌دانم پاداش این مدال چقدر است؟ البته ما برای پاداش مسابقه نمی‌دهیم و تمرینات ما برای بالا رفتن پرچم است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول