اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

دلخوری قهرمان پارالمپیک از بدقولی‌ها/ وعده‌هایی که کنتور نمی‌اندازد

قهرمان پارالمپیک با گلایه از بدقولی‌ها گفت: مسئولان وعده های زیادی دادند، اما این وعده‌ها کنتور نمی‌اندازد که برایشان هزینه داشته باشد.

دلخوری قهرمان پارالمپیک از بدقولی‌ها/ وعده‌هایی که کنتور نمی‌اندازد

سعید افروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایطش اظهار داشت: با توجه به اینکه یک مقدار مصدومیت دارم، فعلا به دنبال درمان هستم و می‌خواهم فیزیوتراپی کنم. در صورت بهبودی به اردوهای تیم ملی باز می‌گردم.

وی با اشاره به اینکه قول های مسئولین برای اشتغال و پاداش به نتیجه نرسید، گفت: وقتی مدال طلا را در توکیو گرفتم، نماینده شهرمان قول داد که کار اشتغالم را در شرکت مس درست کند و حتی فیلم جلسه اش با مدیرعامل مس را هم برایم فرستاد، اما چند ماه گذشته و هیچ خبری نشده است. چند بار دهم پیام دادم، اما جواب ندادند. از سوی دیگر استاندار کرمان هم قول پرداخت سکه داده بود که خبری نشد.

قهرمان پارالمپیک توکیو ادامه داد: قول و وعده دادن که کنتور نمی‌اندازد، هرکسی می‌تواند این کار را انجام دهد، مهم این است که عمل کنند. کار خوب است خدا درست کند و با التماس و درخواست از نماینده و مسئول چیزی درست نمی‌شود.

افروز در خصوص بازی‌های پاراآسیایی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که آنجا هم مدال بگیرم. به محض بهبودی تمریناتم را با جدیت دنبال می‌کنم تا باز هم دل مردم را شاد کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول