اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

کنایه رئیس فدراسیون قایقرانی به کسانی که با مدال‌ها عکس یادگاری می‌گیرند

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: همه ارگان‌ها الان باید کمک کنند نه زمانی که مدال گرفتیم به فرودگاه بیایند و عکس بگیرند.

کنایه رئیس فدراسیون قایقرانی به کسانی که با مدال‌ها عکس یادگاری می‌گیرند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا سهرابیان در حاشیه بازدید صالحی‌امیری از اردوهای قایقرانی، عنوان کرد: ورزشکاران ما مخصوصا دختران هر وقت دستان‌شان را نشان دهند نشانه‌ای از لطافت نیست. مهسا جاور که یک فرزند دارد فکر نمی‌کنم بتواند دست نوازش بر سر دخترش بکشد! 

در ادامه این بازدید قایقرانان درخواست کردند که از قایق‌های خریداری شده در روئینگ استفاده کنند که سهرابیان در ادامه گفت: در لیگ از قایق دو نفره استفاده شد و آنها افتتاح شدند. در جلسه با مربیان نیز این کار پیگیری می‌شود و قایق‌ها به راحتی در اختیار آنها قرار می‌گیرد. باید ورود قایق‌ها را در کتاب گینس ثبت کرد چرا که یک ماهه از چین به ایران رسید و سه سال در گمرک ماند. ممنون از کسانی که کمک نکردند و کسانی که کمک کردند. 

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: در المپیک توکیو که نتایج ما خوب بوده، خیلی‌ها ورود کردند این موفقیت را کمرنگ کنند. اگر همه ما یکدست باشیم نتایج مطلوب خواهد بود. بچه‌های ما نیاز به تجهیزات دارند چون کمیته ملی المپیک بارها کمک کرده است. وزارت هم سهم زیادی از بودجه ندارد و ارگان‌ها باید کمک کنند در غیر اینصورت در بازی‌های آسیایی هانگژو امیدی برای مدال نیست.

وی خاطرنشان کرد: همه ارگان‌ها الان باید به ما کمک کنند که برای بازی‌های آسیایی آماده شویم نه اینکه زمانی که ما مدال گرفتیم سریع به فرودگاه بیایند و بخواهند عکس‌های یادگاری خود را بگیرند که شاید روزی برای انتخابات به دردشان بخورد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول