اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بازگشت وضعیت قرمز کرونایی به استان خراسان رضوی

وضعیت کرونایی استان خراسان رضوی باردیگر به بحران نزدیک شد و بر اساس آخرین اطلاعات نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، تربت حیدریه به رنگ قرمز کرونایی در آمد.

بازگشت وضعیت قرمز کرونایی به استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، وضعیت کرونایی استان خراسان رضوی باردیگر به بحران نزدیک شد و بر اساس آخرین اطلاعات نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، تربت حیدریه به رنگ قرمز کرونایی در آمد.

بخش های زیادی از استان از جمله مشهد، نیشابور، سبزوار و تایباد نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و در صورت تداوم این وضعیت، بار دیگر شاهد وضعیت قرمز در دیگر شهرهای استان نیز خواهیم بود.

تعطیلی ۹۰ مدرسه در شهرستان تربت حیدریه

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تربت حیدریه از تعطیلی ۶۰ مدرسه در مقطع ابتدایی و ۳۰ مدرسه در مقطع متوسطه خبرداد.

سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهارکرد: آمار مراجعین سرپایی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ نفر و تعداد بستری شدگان ۷۱ نفر است

وی درخصوص تعطیلی دیگر مدارس بیان کرد: مدیر هر مدرسه با توجه به مشاهده بیماری در دانش آموزان باید نسبت به تعطیلی مدارس تصمیم بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری تربت‌حیدریه تاکید کرد: تمامی مدیران مدارس برای پیگیری استمرار آموزش های مجازی باید به نحو مطلبوب برنامه ریزی کنند.

وی در انتقاد از وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه گفت: متاسفانه تعداد بسیاری از افراد جامعه نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیخیال شده اند.

وی همچنین بر استفاده  از ماسک ، رعایت پروتکل ها ،جلوگیری از تجمعات و ... تاکید کرد.

تا کنون درباره شیوه فعالیت مدارس تصمیم جدیدی گرفته نشده است

رئیس آموزش و پرورش تربت حیدریه نیز به خبرنگار فارس گفت: تصمیم گیری در خصوص شیوه فعالیت مدارس در شهرستان تربت حیدریه بر عهده ستاد استانی مبارزه با کرونا می باشد که تا کنون تصمیم جدیدی گرفته نشده است.

حجت صالحی افزود: با توجه به دستورالعمل های وزارت بهداشت، مدارسی که در بیش از دو کلاس بیش از دو کرونایی داشته باشند با تشکیل کمیته سلامت و ارسال مستندات می توانند مجوز آموزش غیرحضوری را دریافت نمایند.

وی بیان کرد:در سایر مدارسی که گزارشی از دانش آموزان و همکاران کرونایی وجود ندارد مدارس با رعایت پروتکل ها بهداشتی و گروه بندی به فعالیت حضوری خود ادامه می دهند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول