اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مطالعه؛ مسیری به سوی رشد عقلانی و تربیتی/ تحقق آرمان‌های انقلاب منوط به تربیت انسانهای آزاده و اخلاق‌مدار است

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس، مطالعه و کتابخوانی را از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: یکی از راه‌های رشد عقلانی و تربیتی، ایجاد روحیه مطالعه و انس با کتابخوانی در افراد است.

مطالعه؛ مسیری به سوی رشد عقلانی و تربیتی/ تحقق آرمان‌های انقلاب منوط به تربیت انسانهای آزاده و اخلاق‌مدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید یوسفی امروز در جمع فراگیران دوره طرح ولایت کشوری به میزبانی بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: یک تشکل دانشجویی با توجه به ویژگی هایش سه  رسالت عمده شامل جذب نیرو، تربیت و پرورش نیروی کارآمد و اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی حضور جوانان در محیط دانشگاه را به عنوان مخاطب فعالیت های فرهنگی، اجتماعی یکی از مهمترین فرصت ها برای تشکل های دانشجویی برشمرد و افزود: برنامه های فرهنگی باید متناسب با نیاز فعلی مخاطب تدوین شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر شناسایی دقیق استعدادها و برنامه ریزی برای شکوفایی آن ها گفت:

یوسفی با بیان اینکه مطالعه و کتابخوانی همواره از دغدغه های مقام معظم رهبری بوده است، اضافه کرد: یکی از راه های رشد عقلانی و تربیتی، ایجاد روحیه مطالعه و  انس با کتابخوانی در افراد است.

وی با بیان اینکه تحقق آرمان‌ های متعالی انقلاب اسلامی ایران مانند حضور سازنده، فعال و پیشرو در میان ملت ها و کسب آمادگی برای برقراری عدالت و معنویت در جهان در گرو تربیت انسان های عالم، متقی، آزاده و اخلاق مدار است، افزود: تحقق این هدف، نیازمند نقشه راهی است که در آن نحوه طی مسیر، منابع و امکانات لازم، تقسیم کار در سطح ملی و الزامات در این مسیر به صورت شفاف و دقیق مشخص شده باشد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول