اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کشاورزان و قالیبافان یزدی بیمه می‌شوند

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت: کشاورزان، روستاییان و قالیبافانی که تاکنون بیمه نشدند، بیمه می‌شوند.

کشاورزان و قالیبافان یزدی بیمه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حسن ابراهیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان این‌که حمایت از روستائیان و قالیبافان در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد، اظهار کرد: طبق هماهنگی انجام شده قرار است کشاورزان، روستائیان و قالیبافانی که بیمه نیستند، بیمه شوند.

وی شرایط بیمه شدن روستائیان را ساده و قابل قبول دانست و افزود: حداقل سن برای بیمه شدگان ۱۵ سال و حداکثر ۶۵ سال است.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت: متقاضیان می‌توانند با پرداخت ۳۲ هزار و ۵۰۰ تا ۹۵ هزار تومان که دولت دو برابر آن را به این صندوق واریز می‌کند، از حق بیمه برخوردار شوند.

ابراهیمی تصریح کرد: این بیمه می‌تواند ادامه بیمه‌های دیگر هم باشد، یعنی کسانی که قبلا بیمه تامین اجتماعی بوده و به هر نحوی قطع شده است، می‌توانند در این صندوق عضو شده و از مزایای بازنشستگی، کارافتادگی و فوت بهره گیرند.

وی خاطرنشان کرد: قالیبافانی که بیمه آنان چندین سال است توسط سازمان تامین اجتماعی قطع شده و همچنین فعالان صنعت فرش دستباف نیز می‌توانند با ارائه کارت قالیبافی در این صندوق عضو و بیمه شوند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان استان در پایان گفت: از متقاضیان خواست برای عضویت در این صندوق به کارگزاران بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر در سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول