اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تلاش برای حضور هواداران در ورزشگاه در دیدار ایران و امارات

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: وزارت ورزش و جوانان همه سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد که بازی مقابل امارات با حضور تماشاگران انجام شود.

تلاش برای حضور هواداران در ورزشگاه در دیدار ایران و امارات

به گزارش خبرگزاری فارس، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در واکنش به خبر منتشر شده از سوی یکی از خبرگزاری‌ها مبنی براینکه بازی تیم ملی ایران و امارات بدون تماشاگر برگزار خواهد شد اظهار داشت: در حال رایزنی هستیم تا در صورتی که امکان برگزاری بازی با حداقل تماشاگران وجود داشته باسد، این بازی نیز با تماشاگران برگزار شود.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان همه سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد که این بازی با حضور تماشاگران انجام شود و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی شاهد حضور هواداران در استادیوم و بالطبع یک برد شیرین دیگر از سوی تیم ملی ایران باشیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت: همانطور که برای بازی تیم ملی مقابل عراق وزارت ورزش و جوانان شرایط ورود هواداران و بالطبع بانوان به ورزشگاه را فراهم کرد در بازی مقابل امارات نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و درصورتی که ستاد ملی مقابله با کرونا این اجازه را دهد میزبان تماشاگران خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول