اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تشریح ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در کرمان

ستاد دهه فجر استان کرمان با ارائه ویژه برنامه‌های کمیته‌های مختلف این ستاد به مناسبت فجر انقلاب برگزار شد.

تشریح ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی‌وند استاندار کرمان امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: با توجه به موج امیکرون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نباید روی کمیت و کیفیت جشن‌های انقلاب در این برهه تاثیر بگذارد .

وی گفت: می‌توان مانند برگزاری سالگرد شهید سلیمانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمام برنامه‌ها و جشن‌ها را به‌صورت تجمیعی برگزار کنیم و مکان‌های رو باز و بسته بزرگ و خوبی در استان داریم.

زینی‌وند ادامه داد: شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان در دهه فجر سال جاری با نظارت فرمانداری‌ها نوعی نهضت خدمات‌رسانی محله‌ای را در دستور کار خودشان قرار دهند.

وی تصریح کرد: از همه دستگاه‌ها می‌خواهم یک فضاسازی متفاوت در دهه فجر امسال نسبت به سال‌های قبل داشته باشند و برنامه‌ها از محتوای خوبی برخوردار باشند.

محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان نیز گفت: ۱۵۰ برنامه در ۹ حوزه فرهنگی، ادبی، هنری، نمایشگاهی و مسابقات و ... در استان برگزار خواهد شد .

اسلامی مسئول کمیته قضایی دهه فجر استان کرمان نیز بیان داشت: از جمله برنامه‌های ما در ایام‌الله دهه فجر سال جاری، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومین مالی، برگزاری جلسه سران طوایف است.

میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: ۱۲ پروژه ورزشی در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان افتتاح می‌شوند که ۱۲ هزار متر به سرانه ورزشی استان اضافه خواهد شد.

گروهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان اظهار داشت: برگزاری میهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای سراسر استان، طراحی یادمان شهدای انقلاب و ... از جمله برنامه‌های این اداره کل در ایام‌الله دهه فجر است.

حسین انجم‌شعاع مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر بر اساس پروتکل‌های بهداشتی تدوین و آماده اجرا است، عنوان کرد: شعار امسال ایام‌الله دهه فجر «جشن ملی ۱۴۰۰» نامگذاری شده است و امیدواریم این جشن‌ها باشکوه و متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه در دهه فجر به‌مدت پنج شب توسط تشکل‌های مردمی در میدان شورای شهر کرمان  برنامه برگزار می‌کنند، افزود: در یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه در ۲۲ نقطه از شهر کرمان آش پیروزی پخت خواهد شد .

انجم‌شعاع گفت: در روز ۱۲ بهمن ماه مصادف با ورود امام راحل به کشور در مصلای کرمان برنامه‌ای در این زمینه برگزار خواهد شد و همچنین در این روز رژه موتورسواران از فرودگاه تا گلزار شهدا کرمان برگزار خواهد شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز با اشاره به تأکید در حوزه امید‌آفرینی توسط مقام معظم رهبری گفت: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای استحکام‌بخشی ملت بزرگ ایران است و استحکام بخشی به وجود نمی‌آید مگر به امیدآفرینی و در امیدآفرینی باید قابلیت‌های نظام را بر جسته کنیم.

وی بیان داشت: درست است ما مشکلات و سختی‌های زیادی در حوزه معیشتی داریم، اما این دلیل نمی‌شود پشت آنها پنهان شویم و حقیقت انقلاب اسلامی را که امروز برجستگی‌های خاص در جهان و منطقه و کشورهای اسلامی است را نادیده بگیریم.

معروفی تصریح کرد: در مجموعه سپاه، ۲۰۰ برنامه محوری و شاخص و 2 هزار زیر برنامه در سراسر استان برنامه‌ریزی شده که عمدتا این برنامه‌ها با محوریت جهاد تبیین و جهاد کبیر است و بحث استکبارستیزی خروجی برگ ملت ایران در این حوزه است.

انتهای پیام/80018/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول