اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها/ پروازها با 60 درصد ظرفیت انجام می‌شود

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین مصوبات این ستاد درباره اعمال محدودیتها در کشور را اعلام کرد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها/ پروازها با 60 درصد ظرفیت انجام می‌شود

عباس شیراوژن، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درپاسخ به این پرسش که «در آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به شرایط موجود چه تصمیماتی گرفته شده است؟»،اظهار داشت: امروز بحثی که شد این بود که اختیاراتی به استانداری‌ها و ستادهای کرونای استانها داده شده تا با توجه به شرایط استانی خود تصمیمات منطقه‌ای و محلی داشته باشند.

وی ادامه داد:فعلا تصمیم جدیدی برای محدودیتی که عمومی برای همه کشور داده شود اتفاق نیفتاد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان داشت: تصویب شد تا مسابقه فوتبال ایران و امارات بدون تماشاگر برگزار شود و درباره بحث واکسیناسیون تاکید شد تا دُز سوم آن با پیگیری بیشتری اتفاق افتد و کودکان به همراه والدین برای واکسیناسیون دز سوم ترغیب شوند.

شیراوژن درباره «فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها»، ابراز داشت:‌مطابق همان تصمیم گیری که به استانها داده شده تا با توجه به میزان شیوع در منطقه ستادهای کرونای استانی موردی تصمیم گیرند اما به طور کلی این نیست که هرجا رنگ قرمز اتفاق افتاد تعطیلی اتفاق بیفتد.

وی متذکر شد:الگویی قبلا بوده که مثلا اگر رنگ بندی شهری به رنگی تغییر پیدا کرد  محدودیت‌ها به صورت خودکار اتفاق می‌افتد، اما قرار شد مدل محدودیت‌ها نیز مورد بررسی مجدد قرار گرفته و مجدد تصویب شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا  با اشاره به اعمال محدودیتهای جدید توسط ستاد ملی کرونا، ابراز داشت: پروازهای مسافری با حداکثر 60 درصد انجام می شود،

وی تصریح کرد: تجمع های فرهنگی و مذهبی در اماکن مسقف با 20 درصد ظرفیت و به مدت 1.5 ساعت و نیم برگزار می شود؛ ضمن اینکه جلسات اداری در فضای بسته حداکثر با حضور 30 نفر و به مدت 1.5 ساعت برگزار شود.

وی اضافه کرد:‌سفرهای استانی رئیس جمهور  نیز به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول