اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

اعمال محدودیت برای ۹ گروه شغلی در پی شیوع اُمیکرون/ تزریق دُز سوم واکسن اجباری می‌شود

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از ارائه پیشنهاداتی برای اعمال نظارت و کنترل ویژه بر ۹ گروه شغلی خبر داد.

اعمال محدودیت برای ۹ گروه شغلی در پی شیوع اُمیکرون/ تزریق دُز سوم واکسن اجباری می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، محسن فرهادی درباره اعمال نظارت‌ها و محدودیت‌های جدید کرونایی به دنبال قرمز شدن هفت شهر کشور، گفت: سعی داریم محدودیت‌هایی را در ۹ گروه شغلی که اهمیت زیادی در بحث انتقال بیماری دارند، اعمال کنیم. مانند مراکز صرف غذا، تالارهای پذیرایی، سینما، تئاتر، کنسرت‌های موسیقی، باشگاه‌ها و استادیوم‌های ورزشی، استخرها و مراکز تفریحی آبی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دفاتر ارائه خدمات.

وی افزود: با تاکیدی که سازمان امور استخدامی انجام می‌دهد و بعد از تصویب در ستاد ملی، تزریق دز سوم واکسن هم اجباری می‌شود، به‌طوری که خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده به خصوص در این ۹ گروه شغلی باید حتما زمانیکه در یک فضا باهم مواجه می‌شوند، واکسن تزریق کرده باشند ک بیمار نباشند.

فرهادی گفت: امکان کنترل اپلیکیشنی از طریق نرم‌افزارهایی که روی موبایل نصب می‌شود نیز فراهم می‌شود تا مردم بتوانند این موضوع را کنترل کنند.

وی گفت: وزارت بهداشت و کمیته امنیتی و اجتماعی قرارگاه مقابله با کرونا، بعد از بحث‌های مختلف پیشنهاداتی را برای تصویب در ستاد ملی کرونا که فردا با حضور رئیس جمهور تشکیل می‌شود، ارائه داده‌اند تا این کنترل‌ها و نظارت‌های ویژه بتوانند خصوصا برای این ۹ گروه شغلی اعمال شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول