اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

امام جمعه سنندج: دغدغه کابینه دولت خدمت بیشتر به مردم است

امام جمعه سنندج گفت: سازمان به اصطلاح ملل که باید مدافع حقوق بشریت و بانی صلح و سازش بین جهان باشد، اما نسبت به ظلم به کشورهای افغانستان، فلسطین، سوریه و یمن و دیگر کشورها بی‌تفاوت است در حالیکه دین اسلام برای بشریت ارزش قائل است اما این سازمان از ظالم دفاع می‌کند و خون انسان‌ها برای این سازمان ارزشی ندارد.

امام جمعه سنندج: دغدغه کابینه دولت خدمت بیشتر به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فائق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه سنندج که با حضور نمازگزاران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع این شهر اقامه شد، از استاندار قدردانی و اظهار کرد: تمام هم و غم استاندار رفع مشکلات استان و خدمت به مردم است.

وی به سفر وزیر کشور به استان اشاره کرد و گفت: آنچه از صحبت‌های وزیر کشور در این سفر برداشت کردم اینکه که تمام دغدغه کابینه دولت خدمتگزاری بیشتر به مردم است و روزهای خوبی در انتظار مردم است.

امام جمعه سنندج افزود: اگرچه با بارش برف مشکلاتی بوجود آمد اما خداوند لباسی بر زمین پوشاند که مایه رحمت و برکت است.

رستمی حضور تمام مسوولان در نماز جمعه را بیانگر عشق و علاقه آنها به مردم است در چنین مکانی جمع می‌شوند.

وی همچنین با تبریک صعود تیم ملی به عنوان اولین تیم آسیایی به جام جهانی قطر، ادامه داد: این مایه خوشحالی همه ملت ایران است.

امام جمعه سنندج عنوان کرد: امروز جهان اسلام با اسلحه دشمن و تجهیزات دشمن سرزمین‌های یکدیدگر را نابود می‌کنند در حالی که باید همه در برابر دشمنان دین متحد باشند چرا که دشمنان دین با ایجاد تفرقه بین مسلمانان به دنبال تحقق اهداف برنامه‌های خود هستند. 

رستمی عنوان کرد: سازمان به اصطلاح ملل که باید مدافع حقوق بشریت و بانی صلح و سازش بین جهان باشد، اما نسبت به ظلم به کشورهای افغانستان، فلسطین، سوریه، یمن و دیگر کشورها بی‌تفاوت است در حالی که دین اسلام برای بشریت ارزش قائل است اما این سازمان از ظالم دفاع می‌کند و خون انسان‌ها برای این سازمان ارزشی ندارد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به رحم و کرم خداوند به بندگانش اشاره کرد و گفت: در تمام برهه‌ها و زمان‌ها رحم والای خداوند بر مخلوقات جهان ملموس است.

امام جمعه سنندج یادآور شد: پیامبر فرموده‌اند اگر کسی که رحم نداشته باشد به او رحم نمی‌شود و کسانی که اهل رحم به جامعه بشریت هستند خداوند به آنها رحم خواهد کرد.

رستمی خاطرنشان کرد: کمک به نیازمند از ویژگی‌های مسلمان است لذا باید با الگوگیری از پیامبر رحمت و مهربانی به این خصیصه بارز مسلمانی و انسانیت توجه کرد.

وی تاکید کرد: همانند بزرگان دین باید نیازمندان را شناسایی کنیم و اجازه ندهیم این قشر در فقر باشند.

در پایان نماز جمعه، با حضور مسوولان استانی و نمازگزاران سنندجی از جلو مسجد جامع تا میدان انقلاب راهپیمایی ضداستکباری در دفاع از یمن برگزار شد و شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهایی، کشتار بی‌گناه مردم یمن را محکوم کردند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول