اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

اتصال آب شرب سنگر به کوچصفهان تا پایان ماه آتی

وزیر کشور از اتصال آب شرب سنگر به کوچصفهان تا پایان ماه آتی خبر داد.

اتصال آب شرب سنگر به کوچصفهان تا پایان ماه آتی

به گزارش خبرنگار فارس از رشت، احمد وحیدی وزیر کشور با بازدید از پروژه اجرای خط انتقال آب شرب سنگر ـ کوچصفهان در جریان جزئیات روند تکمیل این پروژه قرار گرفت.

به گفته وزیر کشور ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شرب-سنگر-کوچصفهان با اعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد تومان با ظرفیت ۶ لیتر در ثانیه در حال اجرا است.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که در چند روز آینده خط انتقال شبکه ۱۱۰ وصل خواهد شد و با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی و تلاش پیمانکاران این خط اتصال تا پایان ماه آتی به شبکه مخزن شهری وصل می‌شود.

 

به گفته سید محسن حسینی مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان طول خط انتقال آب شرب سنگر به کوچصفهان ۱۳ هزار و ۴۰۰ متر است که تاکنون ۱۰ هزار و ۲۰۰ متر لوله‌گذاری خط انتقال از جنس چدن ۳۵۰ میلی‌متری و اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۲۵۵ میلیارد ریال عنوان کرد

به گزارش فارس، با بهره‌برداری از خط انتقال سنگر به کوچصفهان، جمعیتی بالغ‌بر ۲۰ هزار نفر در شهر کوچصفهان و روستاهای میانده، سروندان، نشرودکُل، کساوندان، ویشکاننک، اُمشه، ایمن آباد، سده، کدوسرا، گیلاوندان، حشکوا، نویده و پیرموسی از آب تصفیه‌خانه بزرگ گیلان بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/۳۳۸۹/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول