اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تشییع شهدای گمنام تلنگری برای همگان است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تشییع شهدای گمنام زنگ تلنگر و بیدارباشی است تا فداکاری و آرمان‌های شهیدان را فراموش نکنیم.

تشییع شهدای گمنام تلنگری برای همگان است

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهریار ضمن ادای احترام شهدا اظهار کرد: ۱۱۰۰ شهید، ۳۷۰۰ جانباز سرافراز، ۱۷۰ آزاده دلاور و ایثارگران بسیاری از شهرستان شهریار در دوران دفاع مقدس برای کشور و ملت، استقلال، آزادی و امنیت را رقم زدند.

 وی گفت: تشییع شهدای گمنام زنگ تلنگر و بیدارباشی است تا فداکاری و آرمان‌های شهیدان را فراموش نکنیم و آنها با نثار جان و خون خود ولایت مداری را نشان دادند و باید در راه شهدا در رکاب ولایت ایستادگی داشته باشیم. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تدفین شهدا در مراکز تعلیم و تربیت افزود: باید جوانان، دانش آموزان و آینده‌سازان این کشور با فرهنگ ایثار و شهادت عجین شوند و بدانند که اگر امروز در امنیت درس می‌خوانند و فرهنگیان در امنیت تدریس می‌کنند، مدیون شهدا هستیم. 

وی بیان کرد: امروز دشمنان به دنبال ناامیدی ملت است و با تمام وجود در فضای رسانه‌ای سعی بر تخریب ارزشهای انقلاب اسلامی دارد و باید بدانیم به برکت این خون‌های مطهر عزت، عظمت و استقلال را خداوند ارزانی داشته و در سطح بین الملل جبهه مقاومت ملت مظلوم یمن با الگوگیری از این فرهنگ ایستاده‌اند و خار چشم آل‌سعود، آمریکا و صهیونیسم هستند.

حجت الاسلام محمودی گفت: این عزت جهانی و پیشرفت کشور را مدیون شهدا هستیم و همه دستگاه‌ها به خصوص آموزش و پرورش که تربیت نسل جوان و انقلابی را در دست دارد، وظیفه دارند در ترویج جهت فرهنگ شهادت و در جهت حضور در جبهه جهاد تبیین و روشنگری و دفاع از ارزش‌های نقلاب اسلامی، تلاش کنند.

 وی خاطر نشان کرد: جوانان آینده‌ساز با تحصیل، اخلاق، امید و آینده سازی بر دهان دشمن کوبیده و در گام دوم انقلاب اسلامی زمینه ساز حاکمیت دولت مهدوی خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول