اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

طارمی: بار دیگر قدرت ایران را در آسیا نشان می دهیم/پتانسیل صعود به دور دوم جام جهانی را داریم به یک شرط!

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همین که مردم شاد شدند برای ما کفایت می کند.

طارمی: بار دیگر قدرت ایران را در آسیا نشان می دهیم/پتانسیل صعود به دور دوم جام جهانی را داریم به یک شرط!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی طارمی پس از پیروزی تیم ملی مقابل عراق و صعود به جام جهانی اظهار داشت: همین که مردم از این پیروزی شاد شدند برای ما کفایت می کند.

وی افزود: ان‌شاالله در بازی های آینده هم بتوانیم با اقتدار برنده شویم تا هم مردم خوشحال شوند و هم قدرت و اقتدار ایران را در آسیا نشان بدهیم.

 مهدی طارمی در ادامه در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا از تمام افرادی که از اردوی بحرین در کنار ما بودند و اکنون در جمع ما نیستند تشکر می‌کنم. نبودن آنها در اینجا در حیطه کاری من نیست اما از ماساژور قبلی تیم و همچنین مهدی خراطی تشکر می‌کنم. همچنین جای سردار آزمون و مهدی قائدی که جای‌شان در این جشن صعود خیلی خالی است. خیلی دوست داشتم همه این عزیزان و افرادی که درمورشان حضور ذهن ندارم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: درباره بازی هم باید بگویم در 15-10 دقیقه ابتدایی اصلا خوب نبودیم اما رفته رفته با  تغییراتی که در نحوه بازی‌مان انجام شد تیم بهتر شد و موقعیت‌هایی که به دست آوردیم اما نتوانستیم به گل برسیم. خیلی سرتر از عراق بودیم و بازی خیلی بهتری انجام دادیم. موقعیت‌های زیادی هم داشتیم و با توجه به شرایطی که قبل از بازی وجود داشت مثل دیر آمدن بازیکنان لژیونر ناهماهنگیدر دقایق ابتدایی طبیعی بود. با این وجود شاد کردن دل مردم و برای ساعاتی لبخند آوردن روی لب آنها با انجام دادن یک بازی خوب برای ما خیلی مهم بود. از این بابت خدا را شکر می‌کنم و مبارک همه مردم ایران و فوتبالدوستان باشد.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند از مرحله گروهی جام جهانی صعود کرده و به جای 3 بازی 4 دیدار در قطر انجام بدهد، گفت: صد درصد پتانسیل صعود به مرحله بعدی جام جهانی را داریم، اما این مسائل بستگی به برنامه‌ریزی دارد که باید خیلی دقیق و منظم انجام شود. به جام جهانی رفتن یک بحث است، تیم ملی ایران قدرت اول آسیاست و خودش را در این قاره به تیم‌ها اثبات کرده، اما تا زمانی که برنامه منظم و دقیقی نداشته باشیم نمی‌توان به این موضوع دست پیدا کرد.

طارمی افزود: باید اردوهای مرتب و بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی برگزار کنیم تا بچه‌ها بتوانند با بازیکنان و تیم‌های بزرگ دنیا تنه به تنه شوند. از این طریق استرس از بازیکنان تیم ملی دور خواهد شد. پتانسیل صعود به دور دوم جام جهانی را داریم اما باید برنامه‌ریزی دقیق و منظمی وجود داشته باشد، همچنین باید امکانات مناسبی در اختیار مربی تیم ملی قرار داده شود. خواسته‌های بازیکنان هم باید عملی شود، زیرا هر چه مشکلات کمتر باشد تیم ملی ایران عملکرد بهتری خواهد داشت. با تمام برنامه‌ریزی‌ها می‌توانیم به این موضوع دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول