اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آزادی ۹ زندانی زن در همدان/ گلریزان برای آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۹ زندانی زن از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: امروز نیز مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ویژه زنان زندانی برگزار می‌شود.

آزادی ۹ زندانی زن در همدان/ گلریزان برای آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد

یدالله روحانی منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آزادی زندانیان زن با جرایم غیرعمد در همدان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر تعدادی از زنان به دلایل مختلف در زندان به سر می‌برند که قصد داریم با کمک خیران و شاکیان به مناسبت روز زن و مادر آنها را آزاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه این زندانیان نیاز به حمایت دارند که به کانون خانواده برگردند گفت: امروز برنامه‌ گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به خصوص زنان زندانی برگزار می‌شود که امیدواریم بتوانیم کمک‌های خوبی جمع کنیم تا زندانیان بیشتری آزاد شوند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه این زندانیان بدهی‌های متفاوتی دارند که از ۱۰۰ میلیون تومان تا یک‌میلیارد تومان متفاوت است خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال ۲۲۱ زندانی جرایم غیرعمد در استان همدان آزاد شدند که از این تعداد ۹ نفر خانم بودند.

وی با تاکید به اینکه می‌توان با راه‌اندازی پویش‌های مختلف و کمک خیران نیک‌اندیش تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کرد عنوان کرد:  با آزادی این افراد می‌توان از بروز آسیب به خانواده‌ها نیز پیشگیری کرد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول