اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

ظهرابی: اشتباهات زیادی مقابل بحرین داشتیم/ ملی‌پوشان روحیه‌ جنگندگی دارند

مربی تیم ملی‌ هندبال ایران گفت: مقابل یکی از برترین تیم‌های آسیا اشتباهات زیادی داشتیم و بازنده شدیم.

ظهرابی: اشتباهات زیادی مقابل بحرین داشتیم/ ملی‌پوشان روحیه‌ جنگندگی دارند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از عربستان، مسعود ظهرابی مربی تیم ملی پس از دیدار با بحرین اظهار داشت: به همه بازیکنان تیم که واقعاً زحمت کشیدند خسته نباشید می‌گویم، دست تک‌تک آن‌ها درد نکند‌ اما متاسفانه امروز تیم ملی در شروع بازی تمرکز لازم را نداشت و بازی را بد شروع کردیم.

وی افزود: ما امروز در مقابل یک تیم قوی که با برنامه‌ریزی چندماه پیش جایگاه هشتم را در المپیک کسب کرده بود قرار گرفتیم؛ البته که ما هم توانایی این را داشتیم تا نبض بازی را در دست بگیریم و حتی برنده باشیم. اشتباهات فردی بازیکنان ما زیاد بود و در یک تورنمنت این امر طبیعی است که بازیکنان این‌مقدار توپ خراب کنند.

مربی تیم ملی هندبال با اشاره به جنگندگی بازیکنان تیم ایران مقابل بحرین افزود: بازیکنان ما واقعا جنگیدند و تنها مشکل ما در شروع نیمه‌اول بود که تمرکز لازم را نداشتیم و امیدوارم که این اشتباهات در بازی بعد اتفاق نیفتد. ما به عنوان کادر فنی تک تک بازیکنان را قبول داریم و مطمئنا این بازیکنان می‌توانند بهترین نتیجه را به نسبت شرایطی که داریم، کسب کنند.

ظهرابی تصریح کرد: بازیکنان ما هم از نظر اخلاقی و هم از نظر بازی جزو بهترین‌ها هستند و خدا را شکر شرایط بسیار خوبی دارند و من از همه آن‌ها به خصوص دروازه‌بان‌ها تشکر می‌کنم. ما وقتی به هدف اول خودمان که صعود به رقابت‌های جهانی بود دست پیدا کردیم، بازیکنان دچار اختلال در تمرکز شدند و آثارش در این بازی مشهود بود. انشاالله بازی بعد با قدرت بیشتر بازی ‌می‌کنیم. برای ما فرقی ندارد حریف ما چه تیمی است چون ما ایران هستیم و می‌توانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول