اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مذاکره تراکتور با 3 باشگاه ایرانی و 2 بازیکن خارجی/ بسته شدن پرونده اروین در فیفا و باز شدن پنجره تراکتور

مدیرعامل باشگاه تراکتور از مذاکره با سه باشگاه ایرانی و دو بازیکن خارجی برای تقویت تراکتور در نیم فصل خبر داد.

مذاکره تراکتور با 3 باشگاه ایرانی و 2 بازیکن خارجی/ بسته شدن پرونده اروین در فیفا و باز شدن پنجره تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میرمعصوم سهرابی در خصوص آخرین وضعیت تیم، اظهار کرد: باتوجه به فرارسیدن تعطیلات نیم فصل، بر اساس تصمیم سرمربی، اعضای تیم تراکتور پنج روز استراحت می‌کنند و دور جدید تمرینات از روز شنبه (9 بهمن) آغاز می‌شود.

وی در ادامه افزود: همچنین آقای سولدو و سایر اعضای خارجی کادرفنی برای استراحت به کشورشان سفر کرده‌اند که روز جمعه به ایران باز می‌گردند.

سهرابی با بیان اینکه باتوجه به احتمال آغاز بارندگی‌ها، تمهیدات لازم برای آماده نگه داشتن چمن‌های استادیوم اختصاصی باشگاه اندیشیده شده است، افزود: مکاتباتی در خصوص برگزاری اردوی خارج از کشور انجام شده است؛ اما باتوجه به ممنوعیتی که در این زمینه وجود دارد؛ طبق‌ برنامه‌ریزی انجام شده و با مدنظر قراردادن امکانات سخت افزاری باشگاه، با استقرار اعضای تیم در هتل، اردوی تیم در مجموعه ورزشی اختصاصی باشگاه تراکتور برپا می‌شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص تقویت تیم، گفت: مکاتباتی با تیم‌های سپاهان، مس رفسنجان و پیکان در راستای جذب برخی بازیکنان از این تیم‌ها انجام شده است؛ اما باتوجه به اینکه هنوز توافق نهایی حاصل نشده، اسامی بازیکنان را اعلام نمی‌کنیم؛ چرا که این کار غیرحرفه‌ای است.

سهرابی درباره برنامه باشگاه برای نقل‌و‌انتقالات نیم فصل، بیان داشت: بی‌تردید شرایط جذب بازیکن در نیم‌فصل با ابتدای فصل متفاوت است و باید با حساسیت بالایی این امر را پیگیری کنیم و در همین راستا اولویت ما تلاش برای حفظ شاکله اصلی و تقویت تیم در نقاط مختلف براساس نظر کادر فنی است.

وی ادامه داد: همچنین با دو بازیکن خارجی مذاکره شده و اقدامات لازم برای اخذ ویزای این افراد از سوی باشگاه انجام شده است و منتظر فسخ قرارداد بازیکنان مدنظر با باشگاه‌هایشان هستیم که پس از آن، این دو بازیکن برای مذاکره نهایی وارد ایران خواهند شد.

وی گفت: همچنین با اعلام سرمربی تیم، دو بازیکن که اسامی آنان قبلا اعلام شده، در لیست خروجی باشگاه قرار گرفته‌اند. 

سهرابی در خصوص اقدامات باشگاه برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم، بیان کرد: توافق لازم با «اروین» صورت گرفته و نامه تائیدیه نیز از طریق فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال شده است. همچنین نمایندگان باشگاه در ترکیه با وکلای «حمزاوی» و «فورچونه» در حال رایزنی هستند تا با این بازیکنان نیز توافق لازم صورت بگیرد و پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه درصد مقرر قرارداد مربیان تیم فوتبال تراکتور هم پرداخت شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر بازیکنانی که قبلاً اطلاع‌رسانی کرده بودیم، درصدد مقرر قرارداد نصف بازیکنان پرداخت شده و طی روزهای آتی درصد مقرر قرارداد تمامی بازیکنان و سایر اعضای تیم را پرداخت خواهیم کرد تا نگرانی هواداران از بابت امکان فسخ یکطرفه رفع شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول