اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

باژرنگ: اخلاق را درباره فدراسیون ژیمناستیک رعایت کنید

رئیس شاخه ترامپولین گفت: دوستانی که به هر دلیلی با فدراسیون ژیمناستیک مشکل دارند و تلاش می‌کنند افراد مورد نظرشان رئیس شوند، اخلاق را هم رعایت کنند.

باژرنگ: اخلاق را درباره فدراسیون ژیمناستیک رعایت کنید

به گزارش خبرگزاری فارس، ماهان باژرنگ، رئیس شاخه ترامپولین فدراسیون ژیمناستیک در خصوص اردوی تیم ملی اظهار داشت: دومین اردو از روز گذشته در قزوین آغاز شد و تا بیستم بهمن سال جاری ادامه خواهد داشت.
وی افزود: این تیم خود را مهیای حضور در جام جهانی و همینطور بازی‌های آسیایی هانگژو می‌کند. حضور ملی‌پوشان در بازی‌های آسیایی اتفاق ویژه‌ای است. ورزشکاران تمرینات خود را طبق برنامه‌ریزی کادر فنی انجام می‌دهند. منتظر هستیم تا شورای برون مرزی مجوز حضور تیم ملی ترامپولین را در جام جهانی صادر کند و امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد.
باژرنگ در خصوص گلایه‌های مجید موسوی مبنی بر اینکه فدراسیون ژیمناستیک به دلیل اختلاف با وی نامش را در لیست آزمون داوری بین‌المللی قرار نداده، گفت: صحبت‌های موسوی تعجب آور است. چطور می‌شود فدراسیون با موسوی مشکل داشته باشد اما وی را به عنوان داور مسابقات قهرمانی کشور انتخاب کند؟ حتما به یاد دارد که در این مسابقات اقدام به درگیری کرد و حواشی زیادی را به وجود آورد.
وی افزود: پس از اینکه ریاست ترامپولین را بر عهده گرفتم، از موسوی دعوت به همکاری کردیم که نپذیرفت. اگر فدراسیون با موسوی مشکل شخصی داشت، اینگونه با وی رفتار می‌شد؟ خوب است دوستانی که به هر دلیلی با فدراسیون مشکل دارند و تلاش می‌کنند افراد مورد نظرشان رئیس فدراسیون شوند، اخلاق را هم رعایت کنند.
رئیس شاخه ترامپولین گفت: در همین سال‌هایی که اینچه درگاهی رئیس فدراسیون بود، قرار شد موسوی به عنوان مربی برای مسابقات جهانی ترامپولین اعزام شود. همه کارهای اعزام انجام شده بود؛ اما سفارت اسپانیا از دادن ویزا خودداری کرد. در آن زمان هم موسوی تهمت‌های زیادی به فدراسیون زد که هیچ کدام از آنها واقعیت نداشت. برای من جالب است که از موسوی به عنوان مربی و داور بین‌المللی یاد شده؛ در حالی که مدرک بین‌المللی وی برای چند سال پیش است و آپدیت نشده و به همین خاطر داور بین‌المللی نیست.
وی خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود از 10 نفری که برای آزمون بین‌المللی داوری معرفی شده‌اند، تنها 3 نفر شایستگی دارند، توهین به این افراد محسوب می‌شود. ما نفراتی را در لیست قرار دادیم که بتوانیم از آنها استفاده کنیم و هیچ غرضی در کار نبوده چرا که نگاه ما صرفا منافع ترامپولین است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول