اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وزیر آموزش و پرورش: اداره مدارس خیرساز را به خود خیرین بسپاریم

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امروز خیرین مدرسه‌ساز نمودی از برکات مردم‌سالاری دینی و مشارکت در اداره امور را به نمایش گذاشته‌اند، گفت: باید زمینه را برای مدیریت مدارس خیرساز توسط خود خیرین فراهم کنیم.

وزیر آموزش و پرورش: اداره مدارس خیرساز را به خود خیرین بسپاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در آئین افتتاح ۸ پروژه آموزشی خیرساز شهرستان ملارد اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح پروژه‌ها توسط افرادی بودیم که به تاسی از ائمه اطهار و حضرت فاطمه(زهرا) قدم برداشته‌اند و ۸ پروژه را به کودکان و آینده‌سازان کشور اهدا کردند.

وی افزود: خیرین مدرسه‌ساز امروز نمودی از برکات مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشته‌اند و امروز دولت سیزدهم در تداوم بیانیه گام دوم و سیاست‌های نظام، مردمی‌بودن و اداره توسط مردم را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به لزوم ایجاد ظرفیت بیشتر برای خیرین بیان‌کرد: این مشارکت در اداره امور صرفا به معنای احداث یک بنا نیست، بلکه به جهت اداره آن‌ها نیز است و چه اتفاقی می‌افتد که مدرسه خیری توسط خود آن‌ها مدیریت شود و زمینه را برای این موضوع باید فراهم کنیم.

نوری با اشاره به لزوم تکریم و احترام به خیرین مدرسه‌ساز گفت: فصل مشترک صحبت‌های خیرین محرومیت‌زدایی است و دقت کنیم که نباید خیرین را برنجانیم و خیرین که عرشی هستند نیازی به فرش ندارند اما ما بایستی نهایت تکریم را کرده و موانع را برداریم و خیرین مدرسه‌ساز موانع بر سر جویندگان علم را بر می‌دارند.

انتهای پیام/ش/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول