اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رئیس‌جمهور جمعه مهمان مردم دیار میرزاست

به گفته رئیس مجمع نمایندگان گیلان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی روز جمعه برای بررسی مشکلات گیلان به همراه اعضای هیأت دولت به گیلان سفر می‌کند.

رئیس‌جمهور جمعه مهمان مردم دیار میرزاست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهراد گودرزوند چگینی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر هفته جاری رئیس جمهور به گیلان اظهار کرد: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای بررسی مشکلات گیلان جمعه هفته به گیلان سفر کرده و معضلات مختلف استان را مورد بررسی دقیق قرار می‌دهد. 

وی با اشاره به حضور تعداد قابل توجه اعضای هئیت دولت در سفر به گیلان گفت: چندین تن از وزرای دولت سیزدهم به گیلان آمده و با حضور در شهرستان‌های استان موضوعات مختلف از جمله پروژه‌های ملی را مورد رصد قرار می‌دهند. 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان از شناسایی مشکلات گیلان در حوزه‌های زیست محیطی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی خبر داد و افزود: در چند هفته گذشته جلسات مختلفی با معاونین رئیس جمهور برگزار و آیت‌الله رئیسی در این سفر به موضوعاتی هم‌چون زباله سراوان، حوزه آب، خط ریلی رشت- انزلی و آستارا به صورت ویژه رسیدگی می‌شود. 

به گفته گودرزوند چگینی مسئله پسماند، آب شرب و اشتغال در استان مطالبات مهم مردم گیلان از رئیس جمهور بوده و نمایندگان مجلس هم مشکلات حوزه انتخابیه خود را از وزرا مطالبه می‌کنند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول