اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کمک ۸۰۰ میلیون تومانی خیران در جشن گلریزان حمایت از ایتام چالوس

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی مازندران از کمک حدود ۸۰۰ میلیون تومانی خیران در قالب کمک نقدی و غیرنقدی در جشن گلریزان حمایت از ایتام و مددجویان کمیته امداد چالوس خبر داد.

کمک ۸۰۰ میلیون تومانی خیران در جشن گلریزان حمایت از ایتام چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه ظهر امروز در جشن گلریزان که در حمایت از ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی چالوس که با همکاری بنیاد خیریه «پزشک» برگزار شد،از  کمک  حدود ۸۰۰ میلیون تومانی خیران در قالب کمک نقدی و غیرنقدی در جشن گلریزان حمایت از ایتام و مددجویان کمیته امداد چالوس خبر داد و اظهار کرد: مبالغ جمع‌آوری شده برای تامین نیازهای مددجویان از جمله ایتام، ازدواج، جهیزیه، درمان بیماران و ... صرف خواهد شد.

وی گفت: در زمان حاضر ۸۰ هزار خانوار مددجوی کمیته امداد استان مازندران هستند که حدود ۲ هزار ۶۰۰ خانوار از خدمات امداد استفاده و همچنین خیران در رفع نیازهای آنان مشارکت دارند.

عالیشاه در ادامه ضمن تقدیر تشکر از خیران بابت حضور در جشن گلریزان بیان کرد: اقدام خیران در جشن گلریزان برای کمک به مددجویان ماندگار است.

وی افزود: خیران و مسؤولان در این جشن مساعدت‌های لازم را به این محرومان شهرستان داشتند و تا پایان سال در بحث‌های جهیزیه، مسکن، ایتام، طرح محسنین و غیره اقدامات لازم انجام می‌شود.

محمدحسین سپهر فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در ادامه مراسم به غنی بودن استان مازندران از لحاظ منابع طبیعی و گردشگری اشاره و بیان کرد: این تعداد خانوار مددجوی برای همچنین استانی بسیار دردناک است.

وی افزود: در برخی استان‌های دیگر وضعیت محرومان به مراتب بهتر از استان مازندران است.

سپهر با بیان اینکه مسؤولیت مدیران در این استان بسیار سنگین است، گفت: نخستین گام تشکیل یک جمع اندیشه‌ورز و کارشناس و نقشه ۳ ساله برای رفع محرومیت در این استان تهیه شود.

وی ضمن بیان اینکه نقش هر مسؤولان، خیران، ثمن‌ها در این نقشه مشخص می‌شود، افزود: برای رفع مشکلات راه حل‌های شهرستان چالوس را مشخص و تقسیم کار کنید.

سپهر افزود: با هم‌افزایی، هم‌فکری، ایده، تلاش جهادی مدیریتی، همچنین ایجاد کسب و کارهایی نوین که نیاز به پول نیست از تعداد این محرومان کاسته می‌شود.

این مسؤول ضمن بیان اینکه با فکر و نقشه در سه سال آینده هیچ محرومی در این استان وجود نخواهد داشت، اظهار کرد: در فضای مجازی و در بستر کسب و کار نوین هزاران شغل برای رفع محرومیت‌زدایی وجود دارد.

وی تاکید کرد: از ظرفیت گردشگری استفاده و خدماتی را برای ایجاد شغل فراهم کنید.

سپهر با اشاره به اینکه در بحث اشتغال توانمندسازی بسیار مهم است، گفت: یکی از موفقیت علما و مراجع تقلید ما در طول تاریخ کمک به نیازمندان بوده است.

وی به شرایط کرونا و ضرر یک روزه تعطیلی بازار اشاره و بیان کرد: خسارت تعطیلی یک روزه بازار ۳۰ هزار میلیارد تومان است.

سپهر خطاب به خیران و مسؤولان مبنی بر اینکه انسجام و دستگیری شما به نیازمندان موفقیت بزرگی را فراهم می آورد، گفت: به واسطه این بیماری محرومان و نیازمندان بیشتر شدند.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول