اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

خیران پای کارِ آزادی زندانیان زن/ خانمی با 200 میلیون تومان بدهی، به خانه برمی‌گردد

رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: خانمی 200 میلیون تومان بدهی داشته که 182 میلیون آن از طریق خیران و به صورت بلاعوض پرداخت و حدود 20 میلیون دیگر نیز از شاکی رضایت گرفته شد و پس از طی کردن مراحل اداری امروز یا فردا آزاد می‌شود.

خیران پای کارِ آزادی زندانیان زن/ خانمی با 200 میلیون تومان بدهی، به خانه برمی‌گردد

مجید صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: پنج زندانی خانم در بند جرائم غیرعمد در زندان‌های استان گرفتارند که یکی از این افراد امروز با کمک خیران آزاد می‌شود.

رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری افزود: این خانم ۲۰۰ میلیون تومان بدهی داشته که ۱۸۲ میلیون آن از طریق خیران و به صورت بلاعوض پرداخت و حدود ۲۰ میلیون دیگر نیز از شاکی رضایت گرفته شده که پس از طی کردن مراحل اداری امروز یا فردا آزاد می‌شود.

وی ادامه داد: فردی نیز با چکی به مبلغ ۶۰ میلیون تومان ضامن کسی می‌شود اما به علت عدم پرداخت مبلغ تا سقف ۱۸۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد و ضامن را گرفتار در بند می‌کند که ۵۰ میلیون تومان آن توسط خیران جذب شده و اکنون در مرحله رضایت از شاکی می‌باشد.

صیادی بیان کرد: پرونده یکی از زندانیان امروز در جلسه کسب تکلیف و یکی دیگر به مجمع خیرین اصفهان انتقال داده شده که بعد از گرفتن وام و کمک خیران آزاد خواهند شد.

 رئیس ستاد دیه استان در پایان افزود: یکی دیگر از این بانوان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بدهی دارد که یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون آن به صورت اقساط توسط زندانی در بلند مدت پرداخت خواهد شد و ۴۰۰ میلیون تومان دیگر از طریق خیران و ستاد دیه کمک می‌شود.

انتهای پیام/68036/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول