اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

راه‌های اصلی هزارجریب نکا بازگشایی اما برخی محورهای فرعی مسدود است

بخشدار هزارجریب نکا گفت: راه‌های اصلی هزارجریب نکا بازگشایی اما برخی محورهای فرعی مسدود است و تلاش برای بازگشایی ادامه دارد.

راه‌های اصلی هزارجریب نکا بازگشایی اما برخی محورهای فرعی مسدود است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، حسین حمزه‌ایی با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات سبب مسدودشدن محورهای فرعی روستایی برخی روستاهای بخش هزارجریب نکا شده است، اظهار کرد: حجم بارش برف در ارتفاعات هزارجریب نکا سنگین بوده و در برخی نقاط به بیش از یک متر رسیده بود و همین امر تردد در بسیاری از مناطق کوهستانی را مختل کرد.

وی گفت: شدت بارش برف در بخش هزارجریب نکا که از پنج‌شنبه آغاز شده بود؛ بسیار زیاد و در ارتفاعات به بیش از یک متر رسیده بود و عملا" ارتباط بیش از ۵۰ روستا در مناطق بالا دست قطع شد.

بخشدار هزارجریب نکا افزود: از همان شب بارش برف با توجه به آماده باش مدیریت بحران در منطقه، تمامی نیروهای امدادی در منطقه مستقر شدند و  پرسنل راهداری تلاش کردند تا محورهای اصلی را بازگشایی کنند.

حمزه‌ای ادامه داد: با توجه به اینکه اولویت اصلی بازگشایی مسیرهای اصلی بوده است؛ تلاش شد تا این محورها بازگشایی شود و به تدریج مسیرهای فرعی و آنتنی روستایی نیز بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به مسدود بودن برخی محورهای برخی در بخش هزارجریب نکا خاطر نشان کرد: جاده اصلی بندبن و ارم شب گذشته بازگشایی شد و در برخی از روستاها راههای آنتنی همچون سارم، کرداب، اریم، استخرپشت، ملاخیل و.. با کمک دهیاران بازگشایی شد و اکنون همه تلاش ما برای بازگشایی مسیر محورهای فرعی با حجم برف بالاست.

 

حمزه‌‌ای گفت: برخی از راه‌های فرعی باید حتما لودر باشد و امروز با تمام توان برای روستاهایی همچون سورک در حال بازگشایی است و روستاهای برفام و روستای کلا که از راه نکا استفاده می‌کند امروز بازگشایی می‌شود.

 

فریمک ، برما، ولامده ، کچپ‌محله بازگشایی شده اما نامطلوب است و تلاش داریم تا به مطلوبیت کامل برسیم و در برق مشکلی نداریم و مخابرات هم ۱۰ درصد باقی مانده که به دلیل دکل مخابراتی است و امیدواریم بازگشایی راه تا پایان امروز به اتمام برسد.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۲/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول