اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

میزان مصدومیت بنزما چقدر است؟

رسانه های اسپانیایی مدعی هستند که بنزما دیدار حساس رئال در جام حذفی را از دست خواهد داد.

میزان مصدومیت بنزما چقدر است؟

به گزارش خبرگزاری فارس، در بازی روز گذشته رئال مادرید، بنزما از آنچلوتی درخواست کرد تا او را تعویض کند. همین مسئله باعث شد تا رسانه‌های اسپانیا در خصوص شدت مصدومیت این بازیکن تاثیرگذار صحبت کنند.

مارکا مدعی شد که مصدومیت بنزما شدید نیست ولی به احتمال فراوان این بازیکن دیدار مهم بامداد جمعه مقابل بیلبائو در جام حذفی را از دست خواهد داد.

رسانه های دیگر اسپانیا از شک و تردید در خصوص بازگشت بنزما به بازی مهم رئال در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریس صحبت می‌کنند. برخی مدعی هستند که امکان دارد بنزما برای بازی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 26 بهمن در دسترس نباشد.

البته هنوز باشگاه رئال خبری دقیق در خصوص شدت مصدومیت بنزما منتشر نکرده و باید دید آزمایش‌ها چه نتیجه‌ای را نشان خواهند داد.

بنزما در بازی روز گذشته رئال مادرید نمایش خوبی نداشت و یک پنالتی را نیز به آسمان زد. با تعویض او، رئال توانست با گل‌های مودریچ و میلیتائو بازی 2 بر صفر باخته را با تساوی به پایان رساند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول