اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیشنهاد معاون وزیر بهداشت درباره جوان‌سازی جمعیت

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به لزوم جوان‌سازی جمعیت گفت: متقاعدسازی مردم برای فرزندآوری از طریق مشاوره‌های قبل ازدواج، حین ازدواج، بعد از ازدواج باید در دستور کار قرار گیرد.

پیشنهاد معاون وزیر بهداشت درباره جوان‌سازی جمعیت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، کمال حیدری، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست توجیهی «اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حوزه وزارت بهداشت» و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور مدیرکل سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، اعضای هیأت رئیسه دو دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف سلامت و آموزش در سالن زکریای رازی دانشکده دندانپزشکی سمنان، به تبیین اجرای این طرح مهم پرداخت.

وی مطالبی پیرامون نگاه کلان وزارت بهداشت به موضوع مهم جمعیت بیان و برخورد با بصیرت و آگاهی کامل در خصوص جمعیت را از اولویت‌های اصلی کشور عنوان کرد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در استان سمنان با تشکیل یک قرارگاه با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود در خصوص امر مهم جوان‌سازی جمعیت باید وظایف و حوزه‌ها مشخص و برای آینده کشور، تحکیم خانواده، سلامت باروری و افزایش جمعیت قدم‌های مثبتی برداشته شود.

حیدری با اشاره به برنامه‌ها و هجمه‌های فرهنگی دشمن در کشور اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند ارزش و مقام زن، مباحث بچه‌داری و تحکیم خانواده و فرزند آوری را زیر سؤال ببرند و افراد را با مسائل بی‌ارزشی سرگرم کنند.

وی با اشاره به فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جوان‌سازی جمعیت تصریح کرد: وظیفه اصلی ما، متقاعدسازی مردم برای فرزندآوری است که از طریق مشاوره‌های قبل ازدواج، حین ازدواج، بعد از ازدواج و ارتقای آموزش جوانان در دوره‌های تحصیلی می‌تواند کارساز باشد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول