اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرمربی مس شهر بابک: نیم نگاهی به جدول داریم/لیگ یک سخت است

سرمربی تیم فوتبال مس شهر بابک گفت:نمی گویم جدول مهم نیست و قطعا ما نیم نگاهی به آن داریم.

سرمربی مس شهر بابک: نیم نگاهی به جدول داریم/لیگ یک سخت است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید رضایی پس از تساوی مقابل ویستاتوربین در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ یک اظهار داشت: بازی قوی‌ای بود و تیم ویستا توربین برای ما قابل احترام است. ما به خوبی آنها را آنالیز کردیم و موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم که یکی از آنها تبدیل به گل شد. اگر گل دوم را به ثمر می‌رساندیم شرایط بهتر می‌شد و خوشحالم که بازیکنان محکم بازی کردند. خدا را شکر مجموعه خوبی داریم و بازیکنان باکیفیتی در اختیار تیم است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم در بازی‌های بعد برنده شویم.

وی افزود: درست است که سال اول است که در لیگ یک حضور داریم و به جدول کاری نداریم؛ الان برای بازی بعدی مقابل شهرداری آستارا خود را آماده می‌کنیم.

سرمربی مس شهر بابک در مورد اختلاف چهار امتیازی این تیم با تیم چهارم جدول گفت: لیگ یک بسیار سخت است و نمی‌توان هر 34 هفته را پیش‌بینی کرد. تیمی موفق است که هفته به هفته امتیازات لازم را کسب کند و بازیکنان محروم و آسیب‌دیده کمی داشته باشد.

رضایی گفت: نمی‌گویم جدول مهم نیست و یک نیم‌نگاهی به جدول داریم ولی بازی بعدی با تیم شهرداری آستارا مهم است و می‌دانیم اگر در این بازی پیروز شویم شرایط ما بهتر می‌شود. هیچ فشاری روی تیم نیست و همه بازیکنان روز به روز پیشرفت می‌کنند و امیدوارم در ادامه نتایج لازم را کسب کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول