اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

۱۷۰۰ دریچه فلزی و سرقتی در منطقه۸ جایگزین شد/تکولوژی نوین در استفاده از دریچه‌ها در معابر شرق تهران

شهرداری منطقه۸ تهران ۱۷۰۰ دریچه کامپوزیت را جایگزین دریچه‌های فلزی و چدنی کرد.

۱۷۰۰ دریچه فلزی و سرقتی در منطقه۸ جایگزین شد/تکولوژی نوین در استفاده از دریچه‌ها در معابر شرق تهران

به گزارش خبرنگار فارس،  فاطمه تنهایی شهرداری منطقه۸ تهران گفت: معضل آلودگی صدا هنگام عبور وسایل نقلیه از روی دریچه‌های فلزی و  سرقت آن‌ها، یکی از چالش‌های مهم در شهر است که خطرات جبران ناپذیری را برای شهروندان، وسایل نقلیه عمومی و راکبان موتور‌سوار به دنبال دارد. 

شهردار منطقه ۸ افزود: در این راستا شهرداری منطقه با بهره‌گیری از تکنولوژی نوین، تعویض و نصب دریچه‌های کامپوزیتی را آغاز کرد که تاکنون تعویض ۱۷۰۰ دریچه در منطقه ۸ انجام شده است.

تنهایی تصریح کرد: از ویژگی‌های دریچه‌های منصوبی جدید می‌توان به ضد سرقت بودن آن‌ها، استفاده از مواد غیر بازیافت، مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی آب‌های اسیدی، قابل استفاده بودن در هر نوع آب و هوا و دمای بالا و زیر صفر، سبک بودن دریچه ها، جلوگیری از تولید صدا در هنگام عبور وسایل نقلیه از روی دریچه، امکان همسطح سازی دریچه ها بدون جابجایی کلاف نام برد.

شهردار منطقه۸ ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان سال جاری و سال آینده با اتمام نصب و تعویض دریچه‌‌ها در سطح محدوده، معضل سرقت در منطقه۸ مرتفع و ایمنی تردد شهروندان در معابر تسهیل می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول