اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

دغدغه تهرانی ها برای پارک حاشیه ای/نحوه هزینه کردجریمه‌های رانندگی

عضو شورای شهر تهران با اشاره به دغدغه تهرانی ها برای پارک حاشیه ای گفت: مراکز معاینه فنی برای خودروهایی که از شهرداری معاینه فنی می گیرند در زمان پایان مهلت معاینه، پیامک ارسال کند.

دغدغه تهرانی ها برای پارک حاشیه ای/نحوه هزینه کردجریمه‌های رانندگی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر پس از دریافت گزارش سردار حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران اظهارداشت: لازم است مراکز معاینه فنی برای خودروهایی که از شهرداری معاینه فنی می گیرند در زمان پایان مهلت معاینه پیامک ارسال کند.

وی افزود:  بسیاری از افراد به دلیل مشاغل کاری، زمان پایان معاینه فنی را فراموش می کنند و موجب می‌شود چندین بار جریمه شوند.

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: این نقیصه باید رفع شود تا از جریمه شهروندانی که اطلاعی از پایان زمان معاینه فنی خودرو خود ندارند، جلوگیری شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در ادامه با بیان اینکه جریمه‌های خودرو در سطح شهر تهران، کجا هزینه می شوند، گفت: بر اساس قانون بخشی از این جریمه‌ها را دولت باید به شهرداری تهران پرداخت کند و شهرداری نیز آن را در نگهداشت و توسعه حمل و نقل عمومی استفاده کند که متاسفانه بسیاری از این وجوه به شهرداری تهران پرداخت نشده است.

وی اظهار داشت: همچنین پارک حاشیه ای دغدغه بسیاری از شهروندان است و در دیدارهای مردمی در محلات این موضوع را مطرح می‌کنند. اکنون اعلام شود پلیس برای رفع پارک حاشیه ای چه تمهیداتی اندیشیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول