اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ارائه خدمات درمانی رایگان به 900 سیل زده مورموری توسط سپاه ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام گفت: درمانگاه چند تخصصی یک روزه با ۶۰ نفر عوامل کادر درمان در مورموری برچا شد و در این درمانگاه به ۹۰۰ نفر خدمات رایگان درمانی ارائه شد.

ارائه خدمات درمانی رایگان به 900 سیل زده مورموری توسط سپاه ایلام

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: فعالیت و خدمات رسانی مجموعه سپاه شامل نیرو‌های خود سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی در کلات مورموری آبدانان کماکان به مردم سیل زده ادامه دارد.

وی افزود: تخلیه وسایل منازل و مغازه‌های دچار سیلاب، تمیزکاری و پاکسازی این واحدها، لایروبی مناطق سیل زده از جمله خدمات مجموعه سپاه در کلات مورموری بود که در گروه‌های ۱۵ تا ۲۰ نفره به مردم خسارت دیده از سیلاب خدمات رسانی کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام گفت: در عملیات پاکسازی نقاط سیل زده ۴۰ منزل مسکونی و واحد تجاری که بیشتر در داخل شهر مورموری بودند، تخلیه و پاکسازی شد.

سردار شاکرمی یکی از مهمترین اقدامات سپاه در منطقه سیل زده مورموری را برپایی درمانگاه چند تخصصی یک روزه با ۶۰ نفر عوامل کادر درمان ذکر کرد که در این درمانگاه به ۹۰۰ نفر خدمات رایگان درمانی ارائه شد.

وی ادامه داد: مراجعان در این درمانگاه یک روزه از خدمات پزشکی در بخش‌های پزشک عمومی، دندانپزشکی، زنان، کودکان، داخلی و داروخانه بهره‌مند شدند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام گفت: توزیع قرص نان، بطری آب آشامیدنی، بسته‌های معیشتی و بهداشتی کمک‌های مومنانه از دیگر خدمات انجام گرفته توسط مجموعه سپاه در این ناحیه بوده است.

سردار شاکرمی ادامه داد: مجموعه سپاه در کنار سایر نهاد‌های خدمات رسان، چون جمعیت هلال احمر و کمیته امداد یاری گر سلی زدگان مورموری بودند.

انتهای پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول