اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شرکت پست در 6 ماه گذشته با کدام قانون دریافتی و پرداختی داشته است؟

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: شرکت پست می بایست امروز لایحه دائمی شدن اساسنامه خود را به مجلس ارائه می کرد اما اکنون شاهد ارایه لایحه آزمایشی اساسنامه این شرکت هستیم.

شرکت پست در 6 ماه گذشته با کدام قانون دریافتی و پرداختی داشته است؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه یک فوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: مسئولان شرکت پست می‌گویند اساسنامه نداریم. سوال این است که 13 تیرماه 1400 مهلت آزمایشی اساسنامه این شرکت تمام شده است و از این مدت تا امروز براساس کدام قانون دریافت و پرداخت داشته‌اند؟

حجت الاسلام سلیمی با بیان اینکه شرکت پست امروز باید اساسنامه دایمی خود را برای تصویب به مجلس ارایه می‌کرد، گفت: قرار بود 6 ماه قبل از تیرماه گذشته، ارزیابی از لایحه آزمایشی اجرا شده به مجلس ارایه می شد و ما امروز لایحه دایمی شدن را در مجلس دریافت می‌کردیم، اما 6 ماه از این فرصت گذشته است و سوال این است که دوستان که یک سال قبل باید این ارزیابی را انجام و لایحه را ارایه می‌کردند اما تعلل کرده و به قانون عمل نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه ناچاریم و باید به این لایحه رای دهیم، افزود: می‌گویند چاره ای نیست و می خواهند این اساسنامه را بدهند. الان  درخواست شرکت پست این است که به آن ها یک سال زمان اجرای آزمایشی بدهیم. سوال این است که این یک سال باید از زمان انقضای دوره آزمایشی قبل باشد یا از زمان تصویب آن در مجلس. این زمان باید مشخص شود.

انتهای پیام / 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول