اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

نیازمند وحدت و همدلی در راستای توسعه استان هستیم/ باج خواهی ممنوع!

استاندار ایلام با بیان اینکه اهل باج دادن نیستیم گفت: با کار شبانه روزی، جهادی و انقلابی در راستای رفع مشکلات و توسعه ایلام گام خواهیم برداشت.

نیازمند وحدت و همدلی در راستای توسعه استان هستیم/ باج خواهی ممنوع!

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز حسن بهرام نیا در نشست شورای اداری استان گفت: در این مدت شاهد دو رویداد مهم یکی سیل مورموری و دیگری بارش سنگین برف در مناطق سردسیر استان بودیم.

وی در ادامه با اشاره به پای کار بودن مجموعه اعضای ستاد مدیریت بحران در این دو حادثه افزود: در سیل مورموری ساعت ۱ بامداد نشست ستاد مدیریت بحران استان را برگزار و بلافاصله مسوولان مرتبط را به منطقه اعزام کردیم تا قبل از اذان صبح به کمک مردم سیل زده بشتابند و انصافا کار آنها اثرگذار بود.

استاندار ایلام در خصوص بارش سنگین برف در مناطق سردسیر استان ضمن تشکر از تمامی دستگاه‌های درگیر در کار گفت: علی رغم بارش سنگین برف و کمبود برخی امکانات اما حضور فرمانداران و دستگاه‌های درگیر در کار چون هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه و به طور کلی تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها قابل تقدیر بود.

وی در ادامه ضمن تشکر از همراهی خوب رسانه‌ها در همکاری و پوشش خوب اطلاعیه‌ها و اخبار این رویداد‌ها از برخی رسانه‌ها گله مند شد و گفت: امروز خدمات دولت و مجموعه دستگاه‌ها در استان خدمات نظام است و بایست مواظب بود این خدمات به بهانه‌های غیرمرتبط زیر سوال نرود چراکه در این شرایط خاص نیازمند وحدت و همراهی و برادری همه دلسوزان نظام در استان هستیم.

بهرام‌نیا با عنوان این مطلب که با هدف خدمت به مردم به استان آمده‌ام گفت: اهل باج دادن نیستیم و بهتر است انگشت شمار کنش‌گران در فضای مجازی نیز بجای پرداختن به حاشیه، در مسیر خدمت به مردم و انعکاس دستاوردهای نظام در این شرایط خاص بپردازند و با قاطبه رسانه‌های دلسوز و متعهد استان همراه شوند.  

نماینده عالی دولت در استان با عنوان این مطلب که من تنها آمده‌ام و تنها خواهم رفت اضافه کرد: فضای امروز فضای کار و تلاش است و فلسفه تنها آمدن من استفاده تمام قد از ظرفیت نیروی انسانی توانمند استان است تا با کمک این نیروهای ارزشمند بتوانیم با کار شبانه روزی، جهادی و انقلابی در راستای رفع مشکلات و توسعه ایلام گام برداریم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول