اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سفر رئیس جمهور به روسیه گامی مهم در مسیر تحولات بین المللی/ دامنه انقلاب اسلامی ایران هر روز گسترده‌تر می‌شود

امام جمعه قزوین با بیان اینکه، دامنه انقلاب اسلامی ایران هر روز گسترده‌تر می‌شود، گفت: سفر رئیس جمهور به روسیه گامی مهم و مثبت در مسیر تحولات بین المللی به سود منافع ملی ما بود.

سفر رئیس جمهور به روسیه گامی مهم در مسیر تحولات بین المللی/ دامنه انقلاب اسلامی ایران هر روز گسترده‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین اظهار کرد: اگر بخواهیم سفر رئیس جمهور به روسیه را ارزشیابی کنیم باید نگاه کنیم که چرا که آمریکایی ها، صهیونیست ها و مستکبران از آن ناراضی هستند.

وی ادامه داد: مستکبران و صهیونیست ها از توسعه و گسترش روابط جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها ناراحت و عصبانی هستند و در همین خصوص باید به قران اشاره کنیم که در آن خداوند می فرمایند بغض و کینه از آن ها بروز می کند و آنچه در دل هایشان پنهان داشته اند و آشکار نکرده اند، بیشتر از چیزی است که شما می بینید.

امام جمعه قزوین با اشاره به شکست سیاست های فشار حداکثری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: مستکبران و دشمنان ما با هیچ راهکاری از جمله تحریم ها نتوانسته اند جلوی حرکت این ملت و نظام را بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن بهمن ماه،گفت: بهمن ماه شور و حماسه است و در این ماه شاهد ورود امام خمینی (ره) پس از سالها به کشور و به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم طاغوت بودیم.

نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: با آمدن امام (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی، عزت و سربلندی برای ملت ما فراهم شد و زمینه عزت و سربلندی سایر ملت های مسلمان و آزاده فراهم شد.

وی در ادامه به تحولات یمن اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته شاهد حملات موشکی جبهه های مقاومت در یمن به متجاوزان به این کشور بودیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به قدرت روز افزون جبهه مقاومت اسلامی در یمن،گفت: این جبهه نشان داد با روحیه بالای همچنان آماده نبرد با متجاوزان بوده و اگر آنها همچنان به تجاوزگری خود ادامه دهند برایشان گران تمام می شود.

آیت الله عابدینی گفت: ۲۲ بهمن نقطه آغاز انقلاب اسلامی بود نه پایان آن بنابراین هر روز دامنه و ابعاد این انقلاب گسترده تر می شود و کشورهای اسلامی هر روز بیشتر با آرمان های انقلاب و نهضتی که امام راحل ساخت، آشنا می شوند.

نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) آرمان های حضرت زهرا (س) را دنبال و پیگیری کرد و ما فرمود تا بانگ "لاالله الا الله، محمد رسول الله" در جهان طنین انداز نشود، مبارزه جریان دارد.

امام جمعه قزوین پیشاپیش ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت: این حضرت سیده زنان عالم به شمار می رود و جهان ما امروز تشنه فرهنگ فاطمی است.

وی اظهار داشت: بانوان عفیف و با غیرت در میهن اسلامی که فرزندان صالح و شایسته تربیت می کنند همان سربازان مکتب فاطمی هستند.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول