اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توقیف بیش از 496 کیلوگرم تریاک در پاتک پلیس هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 496 کیلو و 524گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات منسجم در شهرستان جاسک خبر داد.

توقیف بیش از 496 کیلوگرم تریاک در پاتک پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان عصر امروز در تشریح این خبر اظهار کرد: جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی جاسک از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در این منطقه مطلع و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس استان، با کنترل شبانه روزی اعضای این باند را که قصد جا به جایی محموله مواد مخدر را  داشتند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان داشت: تکاوران پلیس جاسک، با هدایت عملیاتی و پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به اجرای هدفمند کمین پرداختند و خودروی پژو۴۰۵ قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند.

سردار جعفری تصریح کرد: ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت قاچاقچیان کرده که سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و از محل گریختند که دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار دارد و ماموران موفق شدند در این عملیات، ۴۹۶ کیلو و ۵۲۴ گرم تریاک کشف کنند.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد پلیس در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول