اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آماده باش نیروهای امدادی در مازندران

معاون امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به بارش برف و برودت هوا گفت: تمامی دستگاه‌های مرتبط با مدیریت بحران در آمادگی کامل برای امدادرسانی قرار دارند.

آماده باش نیروهای امدادی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران،رضا علیخانی معاون امور عمرانی استاندار مازندران درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های مرتبط با مدیریت بحران استان اعم از پلیس راه، راهداری، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و هواشناسی کاملا در نگاه مدیریت واحد و به‌صورت منجسم و یکپارچه در چهارچوب فرماندهی منسجم درحال  خدمت و انجام وظیفه هستند.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های تمامی دستگاه‌ها و همچنین تشکر از نیروهای جهادی و مردمی، بسیج، سپاه و سایر،گفت: در بخش پیش‌بینی هواشناسی اداره کل هواشناسی گزارش‌ها را به‌صورت لحظه‌ای اعلام کردند تا بررسی و تحلیل لازم درمقابله با حوادث را در دستور کار داشته باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به آمادگی تمامی دستگاه‌های امدادی با تجهیزات و امکانات به‌ویژه در محورهای مواصلاتی استان، بیان کرد: اگر در مکانی کم و کسری وجود داشته باشد از بخش‌های مردمی و بسیج امکانات مردمی بهره گرفته می‌شود.

علیخانی ادامه داد: در بخش مقابله با بحران هم آمادگی کامل وجود دارد تا در کمترین زمان و در اسرع وقت خدمات ارائه شود.

وی گفت: محورهای چالوس، هراز و سوادکوه با تلاش صورت گرفته بازگشایی شدند ولی محور کیاسر باتوجه به بارش سنگین و همچنین احتمال ریزش فعلا مسدود است و در سریع‌ترین زمان ممکن بازگشایی شده و تردد برقرار خواهد شد.


انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول