اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رئیس جمهور: مشکلات سیل‌زدگان کرمانی به‌زودی برطرف می‌شود/ سیل‌بندهای جیرفت سریعا احداث شود

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت احداث سیل‌بندها برای عدم تکرار خسارت‌ها در مناطق سیل‌زده کرمان، گفت: با همت و مشارکت مردم و با پیگیری مسؤولان به زودی مشکلات برطرف می‌شود تا مردم بتوانند زندگی خود را بهتر از گذشته ادامه دهند.

رئیس جمهور: مشکلات سیل‌زدگان کرمانی به‌زودی برطرف می‌شود/ سیل‌بندهای جیرفت سریعا احداث شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، آیت‌الله رئیسی امروز در جمع مردم روستای نهضت‌آباد اظهار داشت: به یک کار بلندمدت در منطقه نیازمند هستیم و کار بلندمدتی که در منطقه باید انجام شود و امری که بسیار ضرورت دارد مسئله سیل‌بندها است.

رئیس جمهور ادامه داد: کاری که باید سریع انجام شود همان سیل‌بندهای جیرفت است که اعلام شده و جزو برنامه‌های دولت است و پیگیری می‌شود تا سریعا با همت مردم و مسئولان احداث شود که ما شاهد این خسارت‌ها نباشیم و موضوع خسارت کشاورزان و دامدارن توسط مسئولان پیگیری و جبران می‌شود.

وی عنوان کرد: مسئولان پیگیر مسائل و مشکلات بوده و یکسری اقدامات مثل اقدامات امدادی بود که باید انجام می‌شد و در منازل مردم که آبگرفتگی موجب ایجاد مشکلات جدی شده بود، این اقدامات توسط جوانان و مسئولان انجام شده که باید از همه تشکر کنیم.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه اقدام بعدی این بود که نسبت به خانواده‌هایی که به نحوی اثاث منزل آن‌ها دچار مشکل شده است، توجه شود، گفت: بخش سوم که مهم است بازسازی و نوسازی منازل است برخی از منازل به دلیل سستی پایه و دیوارها آب نفوذ کرده و مشکلاتی ایجاد کرده که برای سکونت نیازمند به بازسازی است.

وی اظهار کرد: این منازل شناسایی شده توسط مسئولان و در حال اقدام است و این منازل باید سریعا نوسازی شود که مردم عزیز و خوب و شهید داده این منطقه در رودبار و منطقه در آنساکن شوند.

رئیس جمهور گفت: ما شناخت داریم از این منطقه از آنها که هر زمانی که پای انقلاب و نظام و ارزش‌ها بوده با تمام وجود بودند بسیج در این منطقه فعال‌ترین بسیج است و خداوند رحمت کند حاج‌قاسم سلیمانی را همیشه هر وقت با هم دیداری داشتیم همیشه از مردم می‌گفت به‌ویژه از ایستادگی مردم کرمان پای نظام و انقلاب ولایی بودن و شهیدپرور بودن و همت در جبهه و دوران دفاع مقدس و همیشه بر زبان جاری می‌کرد.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: امیدواریم آنچه که نسبت به این منطقه تاکنون انجام شده مورد توجه حضرت حق قرار بگیرد و اول اینکه اینجا سیل آمد، معاون رئیس جمهور به منطقه آمدند از این جهت رفع نگرانی شد بعد از اینکه عازم سفر بودم اعلام شد که سیل دوم آمده و در نظر داشتم به محض اینکه سفر تمام شد بتوانم سر بزنم به مردم منطقه و خدمت مردم برسم که خداوند را شاکرم که این توفیق را به من مرحمت کرد که امروز در جمع شما باشم.

وی بیان کرد: با همت و مشارکت مردم و با پیگیری مسئولان به‌زودی مشکلات برطرف می‌شود تا مردم بتوانند زندگی خود را بهتر از گذشته ادامه دهند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول