اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رنجبر: در بحث تیمداری ورود نخواهیم کرد/ تداوم حضور شهرداری تبریز در بستر ورزش

شهردار تبریز گفت: در بحث تیمداری ورود نخواهیم کرد، اما در بستر ورزش همچنان فعال خواهیم بود.

رنجبر: در بحث تیمداری ورود نخواهیم کرد/ تداوم حضور شهرداری تبریز در بستر ورزش

عباس رنجبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: برای شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی ورزشی اجتماعی نقشی تعریف شده است و در این راستا در حوزه ورزش با ابتکار سازمان بسیج شهرداری مسابقاتی طراحی شد تحت عنوان جام پرچم که این جام با حضور ورزشکاران نونهالان و نوجوان در 12 رشته در حال برگزاری است.

وی گفت: در برگزاری این مسابقات چند جنبه مد نظر بود که اولی نقش وظیفه شهرداری تبریز در ورزش عمومی است و خود را موظف به حمایت از پایگاه‌های قهرمانی و ورزش پایه می‌دانیم.

شهردار تبریز تصریح کرد: ایجاد نشاط اجتماعی از دیگر هدف‌های شهرداری بوده و در دو سال گذشته بیماری کرونا محدودیت‌هایی در شهر و کشورمان ایجاد کرده و برای اینکه بتوانیم در ورزش شهرمان قدمی برداشته و نشاط اجتماعی بین شهروندان را افزایش دهیم جام پرچم برنامه‌ریزی شده و از هیات‌های ورزشی که پیش قدم شده و صمیمانه در کنار شهرداری تبریز در برگزاری مسابقات یار و یاور بودند، کمال تشکر را دارم.

رنجبر در مورد احیای باشگاه شهرداری تبریز گفت: بر اساس مصوبه وزارت کشور‌ باشگاه شهرداری تبریز در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی ادغام شده و در حال حاضر سازمان قبلی در قالب معاونت ورزشی سازمان فرهنگی فعالیت می‌کند و تلاش می‌کنیم که هیج کمبودی نسبت به سازمان ورزش نباشد هر چند موضوع باشگاه ورزشی متفاوت است.

وی تصریح کرد: مصوبه شورای اسلامی شهر در مورد احیای باشگاه شهرداری در مراجع بالا دستی رد شد، اما در قالب سازمان فرهنگی ورزشی سعی می‌کنیم حضور پررنگی داشته باشیم.

رنجبر تاکید کرد: سعی و تلاش شهرداری تبریز فعالیت در بستر ورزش‌ ، ورزش همگانی و هم ایجاد پایگاه ورزشی بوده و تیمداری نخواهیم کرد اما تمامی امکانات ورزشی را در اختیار مربیان و ورزشکاران قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول