اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

80 روستای شهرستان مراغه در محاصره برف

رئیس اداره راهداری شهرستان مراغه از مسدود بودن راه 80 روستای این شهرستان به‌دنبال بارش برف و کولاک خبر داد.

80 روستای شهرستان مراغه در محاصره برف

نادر شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با وجود بازگشایی مسیرهای اصلی، فرعی و بخش روستایی تا روز گذشته در پی بارش و کولاک، مجدداً تمام راه‌های روستایی بخش سراجو در مراغه مسدود و تردد در آنها غیرممکن است.

وی افزود: در حال حاضر راه 80 روستا در سراجو مسدود بود و تلاش برای بازگشایی آنها از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شده و پیش‌بینی شده تا پایان امروز بتوانیم به این مهم دست یابیم.

شریفی  از روستائیان محاصره در برف خواست تا صبوری کنند و منتظر بازگشایی مسیرهای ارتباطی خود به همت راهدارهای مستقر در مناطق زندگیشان باشند.

رئیس اداره راهداری شهرستان مراغه در عین حال از اتمام عملیات بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی حوزه مدیریتش خبر داد و گفت: با تلاش شبانه اکیپ‌های راهداری مراغه که از دیشب دوباره شروع شده تمام راه‌های اصلی تا صبح و راه‌های فرعی نیز تا ساعاتی قبل بازگشایی و قابل تردد با رعایت جوانب احتیاط امکان‌پذیر است.

وی درباره تعداد همکارانش در بخش بازگشایی راه‌ها بیان داشت: ۱۲ دستگاه خودروی سنگین برف‌روب به همراه ۱۸ نفر راهدار در حال حاضر تنها تجهیزات و پرسنل راهداری مراغه برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده در اثر بارش‌های فصلی برف هستند.

شریفی، کل راه‌های شهرستان مراغه را ۵۴۵ کیلومتر اعلام کرد و یادآور شد: شبکه راهی مراغه شامل ۴۷۱ کیلومتر راه روستایی، ۵۶ کیلومتر راه اصلی و ۱۸ کیلومتر راه فرعی می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول