اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عزم دولت سیزدهم بر تعامل فعال با کشورهای همسایه‌ است

امام‌ جمعه نطنز گفت: عزم دولت سیزدهم بر تعامل فعال با همسایه‌ها و سایر کشورهاست و هدف دولت خنثی‌سازی تحریم‌ها با نگاه به ظرفیت درونی و بیرون کشور است.

عزم دولت سیزدهم بر تعامل فعال با کشورهای همسایه‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام‌جمعه نطنز در خطبه‌های این هفته با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر اظهار کرد: هفته گذشته با سفر رئیس‌جمهور به روسیه و همچنین سفر وزیر امور خارجه به چین ،تحلیل‌های مختلفی را از سوی دشمنان شاهد بودیم.

 وی افزود: عزم دولت سیزدهم بر تعامل فعال با همسایه‌ها و سایر کشورهاست و هدف دولت خنثی‌سازی تحریم‌ها با نگاه به ظرفیت درون و نگاه به ظرفیت بیرون است و ظرفیت بیرون فقط اروپا و آمریکا نیست.

یعقوبی تصریح کرد: دشمن در فضای رسانه‌ای این سفرها را مورد هجمه قرار داده و متأسفانه بعضی‌ها هم در داخل همراهی می‌کنند، هدف این حملات، تضعیف خنثی‌سازی تحریم است و قطع یقین ما باید از فرصت همسایگان استفاده کنیم و امروز که همه کشورهای دنیا با چین ارتباط برقرار می‌کنند ما هم نباید از آن غافل شویم، آمریکا با نقشه نزاع و تقابل می‌خواهد با ایران مقابله کند، اما چین و روسیه بر اساس منافع ملی با ایران ارتباط برقرار می‌کنند.

امام‌جمعه نطنز با انتقاد از حذف بودجه جاده قدیم نطنز به کاشان گفت: ردیف بودجه جاده قدیم نطنز به کاشان در سال‌های گذشته در بودجه قرار داشته و امسال  بودجه‌ای که توسط دولت تنظیم‌شده است و به مجلس ارائه‌شده، این بودجه متأسفانه حذف‌شده است.

وی تصریح کرد: جاده قدیم نطنز به کاشان با توجه به اینکه یک جاده گردشگری و مهم محسوب می‌شود و راه ورودی روستای تاریخی ابیانه بوده و همچنین شاهد عبور تریلر‌های معادن هستیم با توجه به عرض کم، شاهد تصادفات غم‌انگیز و از دست دادن افراد زیادی در این جاده بوده‌ایم، از مجلس محترم و به‌ویژه نماینده نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در کمیسیون تلفیق با یک بازنگری، بودجه جاده نطنز قدیم به کاشان مجدداً برقرار و در دستور کار قرار بگیرد.

تلالش دولت فعلی برای رفع موانع قابل تقدیر است

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌جمعه بادرود ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر اظهار کرد: در آستانه ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم، ضمن گرامیداشت بهار آزادی که خون‌بهای هزاران شهید و جانباز است باید تعظیم شعائر دینی و انقلابی که حاصل زحمات حضرت امام (ره) و شهدای گلگون‌کفن و مردم ایثارگر ایران اسلامی بوده باید در رأس برنامه‌ها باشد.

وی افزود: این دولت انصافاً تمام هم‌وغمشان در طول همین مدت چندماهه ایجاد امید و نشاط در جامعه است اما برخی رسانه‌ها این دستاوردها را سانسور می‌کنند.

قاسمی گفت: کسانی که در طول هشت سال مدیریت کشور را با انبوهی از مشکلات تحویل دولت سیزدهم دادند هنوز هم با پررویی مشکل کشور را عدم پذیرش اف ای تی اف معرفی می‌کنند درحالی‌که دولت فعلی توانسته موانع را از سر راه بردارد.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/آ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول