اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فارس من| جوانان قلعه‌‌رئیسی پیگیر ورزشگاه/همه ورزش استان بلاتکلیف مدیریت ورزش!

در حالی جوانان فوتبال دوست شهر قلعه‌رئیسی پس از 18 سال همچنان پی‌گیر وضعیت ورزشگاه خود هستند که مجموعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل اختلاف نظرها همچنان منتظر معرفی مدیرکل ورزش و جوانان استان است.

فارس من| جوانان قلعه‌‌رئیسی پیگیر ورزشگاه/همه ورزش استان بلاتکلیف مدیریت ورزش!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ یکی از مطالبات به حق جوانان شهر قلعه رئیسی از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد نبود ورزشگاه در این شهر است.

در حالی قلعه رئیسی مرکز بخش چهار روستا از توابع شهرستان کهگیلویه ورزشگاه ندارد که به یقین از بهترین فوتبالیست‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و جنوب کشور در این شهر و دیار روزگار سپری می‌کنند.

جوانان قلعه رئیسی و دیشموک از تکنیکی ترین بازیکنان بوده و هوش و استعداد فوتبالی کم نظیری دارند و موید آن حضور چند بازیکن خوب از این منطقه در لیگ‌های معتبر فوتبال ایران است.

در گذشته با مطالبه گری جوانان و همچنین گزارش های ارسالی از خبرگزاری فارس در بخش چاروسا و پیگیری مستمر این مشکل شاهد حضور علوی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان در بخش چاروسا و برگزاری نشست با بخشدار امام جمعه و حتی رئیس دادگستری بخش بودیم و قول‌ها و عده‌هایی نیز داده شد تا هر چه سریعتر زمین چمن ایجاد شود مشکلات آن برطرف و پیمانکار پای کار باشد و رفع سایر مشکلات دیگر که به هر دلیل متأسفانه پیشرفتی حاصل نشد.

با طولانی شدن روند ساخت و تکمیل ورزشگاه قلعه‌رئیسی عده‌ای از جوانان این بخش طی درخواست و مطالبه‌ای در سامانه فارس من با عنوان «شهری که ورزشگاه ندارد» چنین آورده‌اند: با گذشت ۱۸ سال از کلنگ‌زنی ورزشگاه شهر قلعه رئیسی مرکز بخش چاروسا استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد و هم چنان خبری از پیشرفت فیزیکی امیدوار کننده‌ای نیست.

تیم های فوتبال این بخش برای مسابقات فوتبال باید در شهرهای تیم میهمان در شرایط نابرابر بازی کنند و حق میزبانی بخاطر نداشتن ورزشگاه از آنان سلب شده است.

تیم اتحاد طیبی پارسال نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در جام حذفی کشور بود که در مرحله یک شانزدهم علیرغم اینکه میزبان بود مجبور شد در شهر دیگری مسابقه دهد و از جام حذف شده است.

حال قابل توجه جوانان ورزش دوست قلعه رئیسی اینکه وضعیت اداره کل ورزش و جوانان استان هنوز مشخص نیست و معلوم نشده مدیریت این اداره کل سهمیه چه فرد و مجموعه‌ای خواهد بود و مدیرکل جدید چه زمان معرفی خواهد شد.

همچنین باید منتظر نشست و نظاره کرد که آیا آقای مدیرکل جدید عزم و یا توانی برای رفع این مشکل دارد یا نه.

در هنگامه‌ای که هنوز بعد از گذشت چند ماه از استقرار دولت سیزدهم وضعیت مدیریت‌ها در استان مشخص نیست جوانان قلعه رئیسی می‌بایست اندکی صبر پیشه کرده تا سرنوشت مدیریت ورزشی استان مشخص شود و آنگاه پیگیر قضیه شوند.

اکنون در این وانفسای تعیین مدیران استانی صحبت از رفع مشکل ورزشگاه قلعه‌رئیسی چندان گره‌گشا نیست و بی‌شک مدیران کنونی و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان با اختیارات کم و نبود اعتبارات قطعاً نمی توانند وعده‌ای برای رفع این مشکل در کوتاه مدت دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول